تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

  • ۰
  • ۰

آیا تا به حال نیاز داشتید تا کامپیوتر خود را با خود به جایی ببرید؟ یا آن را به تلویزیون بزرگ 4K خود وصل کنید؟ اگر به شما بگوییم این کار با یک روش خاص امکانپذیر است باور می‌کنید؟ ما در مورد تلفن همراه یا سوئیچ‌ها صحبت نمی‌کنیم؛ در مورد یک کامپیوتر واقعی صحبت می‌کنیم که از لپ تاپ کوچک‌تر است. اجازه دهید PC stick را به شما معرفی کنیم. کامپیوتر stick یک کامپیوتر تک بردی و به اندازه کف دست است که دارای CPU، پردازند گرافیکی، رم، بلوتوث، وای فای، سیستم عامل‌ و پورت HDMI می‌باشد.
برخی از این دستگاه‌ها پورت‌های USB 2.0 و 3.0 را نیز ارائه می‌دهند. کامپیوتر stick یک کامپیوتر شخصی است که به طور کامل در یک دانگل کوچک قرار دارد. آن‌ها دستگاه‌های قابل حملی هستند که مقرون به صرفه می‌باشند اما قدرت کمتری نسبت به گزینه‌های مشابه دارند. کامپیوترهای استیک را می‌توان مستقیما به یک پورت HDMI یا پورت‌های دیگر مانند مانیتور یا تلویزیون وصل کرد. بسیاری از این رایانه‌ها به دلیل سخت‌افزار محدود تنها می‌توانند کارهای ساده را انجام دهند. در ادامه بیشتر با این کامپیوتر منحصر به فرد آشنا می‌شوید.

کامپیوتر stick یا PC stick چیست؟
نسل جدیدی از کامپیوترهای قابل حمل وجود دارد که فاقد کیس، کیبورد و حتی نمایشگر می‌باشد و تعدادی از تولیدکنندگان بزرگ کامپیوتر در طول سال‌های گذشته این دسته از کامپیوترها را منتشر کرده‌اند. این کامپیوتر همه چیز را در یک دستگاه دانگل مانند کوچک جمع کرده است.

این دستگاه کوچک به یک پورت HDMI متصل می‌شود و مانتیور یا تلویزیون را به یک دستگاه هوشمند تبدیل می‌کند. این کامپیوتر کوچک و مقرون به صرفه است. بنابراین به جای اینکه روی یک تلویزیون یا مانیتور گران قیمت سرمایه گذاری کنید، می‌توانید صفحه یا تلویزیون ارزان قیمتی را که در حال حاضر دارید را به کامپیوتر استیک وصل کنید و از تمام مزایای تلویزیون هوشمند بهره مند شوید. همچنین، این کامپیوتر قدرت پردازش کافی برای دانلود فایل‌ها، پخش موسیقی و ویدیوها و انجام چند کار مختلف را به طور همزمان دارد و در عین حال سرعت قابل قبولی را نیز ارائه می‌دهد.

PC Stick چگونه کار می کند؟
اگر از FireTV Stick یا Google Chromecast استفاده کرده باشید، تقریبا می‌دانید که کامپیوتر استیک چگونه کار می‌کند. تنها چیزی که برای کار کردن به آن نیاز دارید... ادامه مطلب

  • ۰۱/۱۰/۲۵
  • شرکت دانش بنیان رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی