تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

  • ۰
  • ۰

گوگل هر سال فهرستی از بیشترین کلمات جستجو شده را در موتور جستجوی خود منتشر می‌کند. نشستن و نگاه کردن به لحظات، افراد، ترندها و موضوعات دیگری که بسیار مورد توجه قرار گرفتند همیشه جذاب است. گوگل تمام جستجوهای پرطرفدار خود را با لیست کلماتی که بیشترین جستجو را در سراسر جهان در سال 2022 در گوگل داشتند، منتشر کرده است. چه چیزی در سال 2022 برای جهان اهمیت بیشتری داشت؟ این ترندها یک نگاه اجمالی به شما ارائه می‌دهند. در این مقاله پرجستجوترین عبارت‌ های 2022 گوگل را مشاهده می‌کنید.

پرجستجوترین عبارت‌ های 2022 گوگل 

گوگل گزارش سالانه  Year in Search خود را منتشر کرده که  پرجستجوترین عبارت‌ های 2022 گوگل در سراسر جهان را اعلام می‌کند. طبق این گزارش بازی آنلاین Wordle محبوب‌ترین و اولین عبارت جستجو شده در سال 2022 و در سطح جهانی بوده که پس از خرید این بازی توسط نیویورک تایمز به اوج خود رسیده است. نیویورک تایمز بعد از خرید بازی آنلاین و مبتنی بر وب Wordle که توسط یک مهندس نرم افزار ولزی توسعه یافت، خود را مالک این بازی ‌محبوب‌ معرفی کرد.

دومین عبارت پر جستجوی سال "هند و انگلیس" بوده که به دلیل رویایی دو کشور در جام جهانی مورد توجه بسیاری از افراد جهان قرار گرفت. اوکراین همچنین در صدر جدول موضوعات خبری پرطرفدار سال می‌باشد. پس از آن، درگذشت ملکه الیزابت دومین موضوع خبری پرطرفدار کاربران جهانی اینترنت بوده است. پس از آن نتایج جام جهانی سومین گزینه فهرست پرجستجوترین عبارت‌ های 2022 گوگل است.

گوگل درباره بیشترین سوالات جستجو شده در امریکا گفت که محبوب‌ترین سوال در بین کاربران سوال ناتو چه بوده است. بعد از آن به ترتیب "آبله میمون چیست" و "rsv چیست" در رتبه‌های دوم و سوم سوالات قرار گرفته‌اند. همچنین گوگل وب سایتی راه اندازی کرده است که افراد می‌توانند کد پستی شهر مورد نظر را در آن وارد کنند و ببینند در سال جاری افراد آن محل چه چیزهایی را جستجو کرده‌اند. آیفون 14 جدید اپل هم یکی دیگر از عبارات محبوب امسال بوده که در جایگاه هشتم پرجستجوترین عبارت‌ های 2022 گوگل قرار گرفته است.

محبوب‌ترین افراد در جستجوهای گوگل

از میان سلبریتی‌ها، پرجستجوترین سرچ گوگل در سال 2022 جانی دپ، بازیگر محبوب امریکایی بوده است. نام این بازیگر به دلیل دادگاه تلویزیونی وی با همسر سابقش امبرد هرد مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفت. نام امبر هرد هم در جایگاه سوم این لیست دیده می‌شود. رتبه دوم محبوب‌ترین افراد در گوگل ویل اسمیت دیگر بازیگر امریکایی است که در مراسم اسکار سال 2022 جنجال آفرید. در قسمت فیلم‌های سینمایی نام دو فیلم Black Adam و The Batman در میان پنج جستجوی برتر سال می‌باشد. در میان آثار مارول هم فیلم Thor: Love and Thunder در فهرست 5 فیلم برتر دنیا وجود دارد.

پرجستجوترین عبارت‌ های 2022 گوگل در ورزش را ادامه مطلب...

  • ۰۱/۱۰/۱۹
  • شرکت دانش بنیان رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی