تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

  • ۰
  • ۰

کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات در چهارمین دوره برگزاری خود بر موضوع محصولات و راه حل‌های ذخیره سازی و پردازشی داده و اطلاعات تمرکز دارد و در تاریخ ۲۸ اردیبهشت امسال برگزار می‌شود. علاوه بر این، به مناسبت روز جهانی ارتباطات در تاریخ 27 اردیبهشت، نمایشگاهی با دستاوردها و برنامه‌های تحقیقاتی نیز در حاشیه کنفرانس ظرفیت برگزار خواهد شد.

طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سندیکای صنعت مخابرات ایران، چهارمین کنفرانس ظرفیت در روز سه شنبه و در مکان پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد. در این مراسم، وزیر ارتباطات و مدیران ارشد شرکت‌های فناوری اطلاعات حضور خواهند داشت. شرکت رهاکو نیز در چهارمین دوره برگزاری کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات شرکت کرده‌است.

تاریخچه کنفرانس های ظرفیت

نخستین کنفرانس ظرفیت با شروع به کار دولت جدید در شهریور سال 1400 آغاز شد. محوریت این کنفرانس خودنمایی زنجیره تأمین داخلی برای شبکه ملی اطلاعات بوده‌است. در مهر ماه همان سال دومین رویداد کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات با حضور وزیر ارتباطات، اپراتورها و شرکت‌های تحقیقی و تولیدی برگزار شد. محوریت این دوره توسعه پایدار زیرساخت‌های ارتباطی بوده‌است. در ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ سومین دوره کنفرانس ظرفیت با محوریت بخش دسترسی باند پهن ثابت برگزار شد.

امسال نیز در تاریخ ۲۸ اردیبهشت چهارمین دوره کنفرانس ظرفیت با محوریت محصولات و راه حل‌های ذخیره سازی و پردازشی داده و اطلاعات برگزار خواهد شد. شرکت‌هایی که می‌خواهند در این دوره از کنفرانس ظرفیت حضور داشته باشند تا هفتم اردیبهشت ماه فرصت داشتند تا درخواست خود را از طریق سندیکای صنعت مخابرات ثبت نمایند.

چهارمین دوره کنفرانس ظرفیت با محوریت پردازشگرها و ذخیره سازها

کنفرانس ظرفیت امسال همراه با نمایشگاهی از دستاوردها و برنامه‌های تحقیقاتی شرکت‌ها برگزار خواهد شد. این نمایشگاه در تاریخ 27 اردیبهشت مصادف با روز جهانی ارتباطات، برگزار می‌شود. هر شرکت برای شرکت در این نمایشگاه موظف است برای نمایش توانمندی‌هایش از یک استند رول آپ استفاده کند. ساخت و طراحی این استند توسط خود شرکت‌ها انجام خواهد شد.

شرکت‌های مختلف برای حضور در این کنفرانس ضمن تکمیل و ارسال جدول توانمندی‌ها، باید بنر اختصاصی برای خود تهیه نمایند که شامل اطلاعاتی مانند: شکل استند، ابعاد و محتوای پوستر، نام و علامت شرکت، حوزه فعالیت، محصولات تولیدی، خدمات فنی و مهندسی، تعداد کارکنان، اطلاعات تماس و آدرس وبسایت باشد.

برگزاری نمایشگاه دستاوردها و برنامه‌های تحقیقاتی در روز جهانی ارتباطات

براساس اعلام وزارت ارتباطات، به مناسبت روز جهانی ارتباطات، نمایشگاه دستاوردها و برنامه‌های تحقیقاتی در حاشیه کنفرانس ظرفیت در دو روز (27 و 28 اردیبهشت) برگزار می‌شود. هدف از انجام این کار حمایت از زنجیره تامین داخلی و تقویت تعامل میان مسئولان با اپراتورها و شرکت‌ها می‌باشد. به همین ترتیب، این نمایشگاه در تاریخ 27 و 28 اردیبهشت برگزار خواهد شد. برنامه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ها در تاریخ 27 اردیبهشت تا ساعت 12:30 اعلام شده است و ممکن است تا ساعت 15 تمدید شود.

شرکت‌هایی که قصد دارند در این نمایشگاه حضور داشته باشند باید نسبت به انتقال وسایل شرکت خود در روز دوشنبه، 26 اردیبهشت به محل پژوهشگاه اقدام نمایند و در میز نمایش خود مستقر شوند.

کلیات برنامه کنفرانس ظرفیت

سه شنبه، 27 اردیبهشت / ساعت 8 تا 12:30

بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ها در روز جهانی ارتباطات

چهارشنبه، 28 اردیبهشت 

ساعت 8:30 تا 11: برگزاری پنل تخصصی به ریاست معاون وزیر و مجری توسعه شبکه ملی اطلاعات

ساعت 11:30 تا 13: انجام سخنرانی‌های کلیدی

ساعت 13 تا 14: انجام نماز و صرف ناهار

ساعت 14 تا 16: بازدید از نمایشگاه (نمایشگاه از 8:30 تا 16 دایر خواهد بود)

محل برگزاری نمایشگاه:

پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، انتهای امیرآباد شمالی، رو به روی سازمان انرژی اتمی.

 

  • ۰۱/۰۲/۲۶
  • شرکت دانش بنیان رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی