تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

  • ۰
  • ۰

رها کلاس یکی از ابزارهای مدرن برای آموزش می‌باشد. این پلتفرم با استفاده از ایمیل، وب‌سایت و نرم‌افزارها در بستر شبکه‌های کامپیوتری محتوای آموزشی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تقریبا امروزه اکثر افراد چه در خانه چه در محل کار دارای کامیپوتر و اینترنت هستند که می‌توانند تحت هر شرایطی از آموزش بهره‌مند شوند.

صفحات وب، هماهنگی صدا و تصویر از مهم‌ترین موارد برای برگزاری کلاس درس انلاین می‌باشد که همگی از طریق استفاده یک مرورگر اینترنتی قابل دسترس هستند. افراد می‌توانند با استفاده از مرورگر به سادگی ارتباط چهره به چهره مانند کلاس‌های زنده و حضوری را تجربه کنند.

با روی کار آمدن سیستم آموزش آنلاین بسیاری از دانشجویان دیگر این امکان را دارند که هم درس بخوانند و هم مشغول به کار باشند. و همچنین کمبود فضای آموزشی در بعضی از مناطق محروم سبب شده است تا دانش آموزان برای کسب علم و دانش وقت خود را صرف رفتن به مناطق دور و مسیر های طولانی برای یادگیری تلف نکنند. در این مقاله به مقایسه رها کلاس با Adobe Connect پرداخته ایم با ما همراه باشید.

ویژگی‌های رها کلاس

از مشکلات رایج برگزاری رویدادهای آنلاین آموزش کاربران برای شرکت در این رویدادها است. بسیاری از محصولات موجود در بازار نیازمند نصب افزونه هستند که این امر برای افرادی که علم کمتری دارند کار دشواری است. برای شرکت در رویدادهایی که در بستر رها کلاس برگزار می‌شوند نیاز به نصب هیچ‌گونه افزونه یا نرم‌افزار نیست.

تنظیم هوشمند کیفیت: رها کلاس این توانایی را دارد که به روشی کاملا هوشمندانه وضعیت اینترنت هر یک از کاربران را مورد بررسی قرار دهد. و همچنین قادر است که کیفیت ارتباط با کیفیت اینترنت را برای کاربر مورد سازگاری قراردهد.

کاهش پهنای باند: سرعت اینترنت برای مشاهده‌ی یک تصویر زنده در وبکم همیشه در حال تغییر است که این تغییر سرعت را می‌توان از ۱۰Kb/s تا ۲۰۰۰Kb/s  در نظر گرفت.

سرور‌های داخل کشور: رها کلاس با در اختیار داشتن سرور‌های قوی و قدرتمند در داخل کشور می‌تواند برقراری ارتباط را با بالاترین کیفیت برای کاربران فراهم کند. رها کلاس با سرور‌های که در داخل کشور دارد باعث می‌شود. هزینه‌های شما نیم‌بها حساب شود.

پشتیبانی فن و اجرایی: ما تخصص کافی و امادگی کامل را داریم که شما را در این مسیر همراهی کنیم تا در برگزاری موفقیت‌آمیز رویدادهای آنلاین پشتیبانی خوبی را داشته باشید.

پشتیبانی رها: کارشناسان رها در مراحل مختلف عبارتند: از تهیه سرویس و بهره‌برداری از آن، تأمین و تست تجهیزات، آمادگی برای برگزاری رویدادها، حضور آنلاین در رویداد و پشتیبانی فنی و نگهداری از سرورها با شما همراه هستند.

برقرای ارتباط با کیفیت بالا و پایدار: در کلاس های زنده بیشترین مشکلی که وجود دارد قطع و وصل شدن اینترنت و پایین امدن کیفیت تصویر است که رها کلاس روش‌های مخلتفی را اجرا کرد و در رفع این مشکل بسیار موفق بوده است.

کاربری آسان با محیط فارسی: رها کلاس دارای فضایی کاربرپسند می باشد. با استفاده از سرویس وب کنفرانس رها کلاس میهمانان خارج از کشور نیز می‌توانند در جلسات وب کنفرانس شرکت کنند.

نرم افزار ادوبی کانکت (Adobe Connect)

نرم افزار ادوبی کانکت همان طور که از اسم آن پیداست یک سیستم آموزشی تحت وب است.که این نرم افزار یکی از برنامه‌های بسیار کاربردی شرکت Adobe است. برای استفاده از این نرم افزار حتما باید از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید که لازم است به تازگی به روزرسانی کرده باشید تا بتوانید وارد کلاس مجازی شوید. این نرم افزار برای انتقال اطلاعات، تشکیل کلاس‌های آنلاین و وب کنفراس است. ساخت برنامه ادوبی کانکت بر  پایه Flash Player است.

ویژگی‌های ادوبی کانکت

امکان حضور و غیاب در کلاس‌های آموزشی

مشاهده لیست افراد حاضر در سامانه ویدئو کنفراس

امکان ارزیابی و سطح بندی اعضای کلاس

امکان ارسال و دریافت صدا، تصویر و پیام منتی در سیمنار یا کلاس آموزشی

معایب نرم افزار ادوبی کانکت

امکانات نسخته رایگان نرم افزار ادوبی کانکت بسیار محدو می‌باشد.

امکان برقراری ارتباط به صورت تک به تک کاربر با کاربر وجود ندارد.

امکان قطعی اینترنت در زمان کلاس درس

نتیجه گیری

در متن‌ بالا به مقایسه رها کلاس با Adobe Connect پرداختیم. که با خواندن این مقاله می‌توان متوجه تفاوت‌های بارز رها کلاس با نرم‌افزار ادوبی شد. ما انتخاب را بر عهده خودتان گذاشتیم برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می‌توانید با ما در تماس باشید.

  • ۰۱/۰۲/۰۴
  • شرکت دانش بنیان رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی