تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

  • ۰
  • ۰

یک شرکت ژاپنی به نام (Bauhutte) باوهوت طرحی جدید برای رفع نیازهای گیمرها ایجاد کرده است. که با محبوبیت بسیار زیادی مواجه شد. تخت خواب گیمینگ برای گیمرهایی مناسب است که می‌خواهند ساعت های طولانی در حال بازی کردن باشند. و با فشردن یک دکمه سر جای خود دراز بکشند و به خواب بروند. این تخت خواب دارای موتورهای تنظیم حرکت به دلخواه فرد است. و برای افرادی که بیشتر از هشت ساعت با کامپیوتر خود کار می‌کنند بسیار حائز اهمیت است.

تخت خواب گیمینگ چیست؟

تخت گیمینگ باهوت محصول جدیدیست که به تازگی وارد بازار مبلمان ژاپن شده است. که با ساختن این تخت میتوان از مشکلاتی مانند: کمر درد، پا درد و گردن درد جلوگیری نمود. افراد می‌توانند در طول شبانه روز با این تخت بازی کنند بدون احساس هیچگونه خستگی جسمانی.

تمام تجهیزات این تخت توسط خود فرد سرهم بندی می‌شود. که شامل یک تخت بزرگ با تشک و پتو است که در درون آن امکان تنظیم زاویه خوابیدن، نشستن و لم دادن وجود دارد. یک میز در انتهای تخت برای قرار دادن مانیتور وجود دارد و یک میز در قسمت بالای سر برای کنترل‌ها و سایر ابزاری که فرد می‌خواهد در دسترس خود داشته باشد قرار گرفته است. همچنین یک میز کوچک کنار تخت وجود دارد که کیبورد را روی آن میتوان قرار داد.این شرکت اسکلت تخت را به عنوان یک تخت خواب دو نفره،‌ اما استفاده یک نفره طراحی کرده است.

امکانات تخت خواب گیمینگ

تخت گیمینگ باوهوت تنها فقط یک تخت نیست بلکه امکانات مختلفی را به گیمرها ارائه می‌دهد که فضای کافی برای قرار دادن دو مانیتور، دو اسپیکر و چند لیوان در آن وجود دارد. و همچنین میز چارپایه چرخ داری در کنار تخت قرار می‌گیرد که جای کافی برای گذاشتن هدفون و دسته بازی هم وجود دارد که فرد حتی نیازی به خم شدن نداشته باشد. به گفته‌ی سازندگان، این شرکت یک بالشت مخصوص برای گیمرها طراحی کرده‌اند.

یکی از امکانات دیگر این تخت داشتن یک نگهداره‌ی گوشی است که فرد می‌تواند در حالت خوابیده فیلم یا سریال مورد علاقه خود را نگاه کند. ریموت کنترلی که همراه این دستگاه ارائه می‌شود، امکان تنظیم ارتفاع فریم زیر سر و زیر زانو را برای فرد فراهم می‌کند.

یک گزینه آلارم هم برای این در نظر گرفته شده که فرد غرق در دنیای بازی نشود که از رخداد های زندگی خود با خبر باشد و بتواند کارهای روزمره خود را انجام دهد. این شرکت یک لباس طراحی کرده است. به نام لباس راحتی نینجا(Gaming Suit “Ninja Onesie“HFD-4G) هم برای افراد طراحی شده است. این لباس شبیه به یک پتو هست که تمام قسمت‌های بدن فرد را پوشش می‌دهد. تنها امکانی که تخت گیمینگ  ندارد این است که فرد باید خودش به دستشویی برود.

تخت خواب گیمینگ برای افرادی که مشکل حرکتی دارند

البته اگر بخواهیم کمی تخصصی به این موضوع نگاه کنیم این تخت بیشتر مناسب افرادی است توانایی جسمانی آن‌ها دچار مشکل شده است و قادر به حرکت نیستند و نیاز به داشتن بیشترین امکانات در کنار تخت خود هستند. نه برای فرادی که برای راحتی بیشتر و فقط برای بازی به این تخت نیاز دارند که باعث تنبلی مفرط در افراد سالم می‌شود که اصلا روش زندگی مناسبی نیست. افرادی که در مکان های کوچکی زندگی می‌کنند می‌توانند با استفاده از تخت گیمینگ بیشترین امکانات را در کنار تخت خود داشته باشند.

چادر گیمینگ (Gaming tent)  

شرکت Bauhutte  محصول متفاوت دیگری را در این زمینه معرفی کرده است که به آن چادر گیمینگ می‌گویند شما در این چادر می‌توانید بدون هیچ سروصدا و مزاحمتی از بیرون با دوستان خود دور میز گیم جمع شوید و از بازی لذت ببرید. همچنین برای افرادی که می‌خواهند روی کار خود تمرکز کافی داشته باشند و تمام مسائل بیرونی را برای چند ساعتی فراموش کنند در این چادر گیمینگ می‌توانند در میزکار خود با صفحه نمایشی که رو به رو فرد قرار می‌دهد کاربر می‌تواند محیط امنی را تجربه کند.

تئاتر گیمینگ (Gaming theater)

یکی دیگر از محصولات شرکت Bauhutte تئاتر گیمینگ است که با استفاده از این محصول در مکانی نرم مانند تشک می‌توانید از طریق یک پروژکتور بازی یا فیلم های خود را روی دیوار و پرده مشخص تماشا کنید.

قیمت تخت گیمینگ

قیمت این تخت خواب گیمینگ ۴۸۰ دلار است که فرد می‌تواند با توجه به هزینه‌ای می‌خواهد انجام دهد می‌تواند امکانات تخت گیمینگ را به صورت تکی هم خریداری کند. مبلغ لباس گیمینگ در کشور ژاپن تقریبا حدود ۱۰۰ دلار است. هزینه قابل پرداخت برای خرید ماساژور  ۱۵۰ دلار است.

ماساژور دست یکی از جدیدترین ابزار‌های 

هنگامی که دست فرد به دلیل زیاد کار کردن یا زیاد بازی کردن خسته می‌شود این دستگاه انگشت‌های فرد را به صورت خاصی ماساژ می‌دهد. این دستگاه از 15 کیسه هوای متفاوت تشکیل شده است. شرکت Bauhutte این ادعا را دارد که دستگاه ماساژور گردش خون شما را بهبود می‌بخشد. این دستگاه کاملا استاندارد است که به صورت خودکار بعد از گذشت زمان ۱۰ دقیقه‌ای خودش خاموش می‌شود.

نتیجه گیری

تخت خواب گیمینگ و محصولاتی که معرفی شد قسمت کوچکی از محصولات شرکت  Bauhutte است. و هر فردی می‌تواند با توجه به نیاز‌هایی که دارد یکی از محصولات را انتخاب کند. که در حال حاظر تمام این کالا ها در ژاپن به فروش می‌رسد و این محصول را به دیگر کشور‌های جهان صادر نمی‌کند.

  • ۰۱/۰۱/۳۱
  • شرکت دانش بنیان رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی