تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

  • ۰
  • ۰

در عصری که امروزه ما در آن زندگی می‌کنیم فناوری اطلاعات و ارتباطات نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند و همه افراد و یا صاحبان کسب و کار به صورت کم و زیاد از این تکنولوژی بهره میبرند. انواع مختلفی از شبکه‌های کامپیوتری تا به امروز روی کار آمده‌اند و پیاده‌سازی هریک از آن‌ها در سازمان‌ها مرتبط به نوع و نیاز سازمان مربوطه می‌باشد. در این مقاله به مبحث خدمات نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه خواهیم پرداخت.

خدمات نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه

شرکت‌های خدمات نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه برای ارائه بهترین خدمات به شما، نیازمند اطلاعات دقیقی از مسائل و مشکلات سازمان‌ها می‌باشند. تا همه‌ی افراد یک شرکت بتوانند ارتباط درست و موثر و بدون اتلاف وقت با همدیگر داشته باشند. این موضوع همچنین باعث می‌شود تا اطلاعات و دیتاهای سازمان‌ها در فضایی که امنیت کامل دارد نگهداری شود. خدمات نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه به دو صورت کلی انجام می‌شود که خدمات پسیو شبکه و خدمات اکتیو شبکه نام دارد.

خدمات پسیو

در تجهیز شبکه پسیو یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها به شمار میرود که تمام کارهای سخت افزاری و نصب تجهیزات در این قسمت انجام می‌شود.

طراحی شبکه و نقشه شبکه

کابل کشی تلفن و نصب سانترال

کابل کشی برق، نصب تابلو برق و UPS

داکت کشی شبکه و ترانکینگ شبکه

نصب نودها، پریزها، کیستون‌ها و …

راه اندازی و نصب دوربین مداربسته تحت شبکه

نصب سنسورها و تجهیزات هوشمندسازی جهت کنترل شبکه و زیرساخت‌

نصب سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق برای اتاق سرور

طراحی و استاندارد سازی اتاق سرور

نصب تجهیزات شبکه مانند : سوئیچ، روتر، سرور و …

نصب و راه اندازی سیستم‌های امنیتی و مانتورینگ شبکه

بهینه سازی و جابجایی شرکت های کامپیوتری

تهیه نقشه و گزارشات کامل از شبکه های راه‌اندازی شده

خدمات اکتیو

خدمات اکتیو نیز یکی از زیرمجموعه‌های خدمات نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه است که در واقع فعالیت های نرم افزاری شبکه و امنیت پیکربندی تجهیزات شبکه در این قسمت انجام می‌شود. کارهایی که در این مرحله انجام می‌شود تاثیر مستقیمی بر ایجاد سیگنال، انتقال دیتا و داده ها دارد.

مدیریت پهنای باند و ترافیک

مجازی سازی دسکتاپ

نصب و راه اندازی ویندوز سرور

نصب و راه اندازی سرویس‌ها و نرم‌های اتوماسیون‌های اداری

راه اندازی سیستم مقابه با ویروس و تروجان‌ها

نصب و راه اندازی نرم افزارهای کاربردی تحت شبکه

راه اندازی امنیت سیستم‌های شبکه

نصب نرم افزارهای پشتیبان گیری به صورت خودکار

راه اندازی سرویس‌های مجازی سازی سرور و مجازی سازی کلاینت

نصب و راه اندازی و عیب یابی سیستم عامل های ویندوزی

راه اندازی تمامی تجهیزات شبکه شامل مودم، سوئیچ، اکسس پوینت و … غیر اینترپرایز

نصب و راه اندازی سیستم عامل مجازی تحت بستر سرور مجازی خارج از کلاستر و وی سنتر

هزینه راه اندازی تجهیزات شبکه

با توجه به کاربرد‌های متفاوت برای داشتن شبکه‌های کامپیوتری بی نقص روش‌های  مختلفی وجود دارد به همین علت نرخ و قیمت ‌ارائه شده توسط سازمان ها برای این قبیل خدمات می‌تواند اختلاف زیادی داشته باشد. خدمات پشتیبانی IT رها، در جهت آسان شدن تعمیرات و نگهداری محصولات و خدمات برای نیازهای گوناگون طراحی شده اند. از آنجا که پشتیبانی از محصولات و خدمات یکی از مراحل اصلی چرخه حیات یک سیستم است پیشنهاد می‌شود کار را به کاردان بسپارید تا کیفیت فدای کمیت نشود

مزایای خدمات نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه توسط رها

شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه ی قابل تخصیص برای خدمات نصب و راه اندازی شبکه و همچنین نگهداری و تعمیرات تجهیزات و زیر ساخت های IT شرکت خود یکی از پنل های پشتیبانی که منطبق بر نیازهای شماست را تهیه و از خدمت های گوناگون آن بهره‌مند شوید.

با استفاده از پنل های پشتیبانی رها دیگر نیازی نیست شما درگیر حل مشکلات پیش آمده شوید بلکه فقط کافی است با یک تماس کارشناسان ما را از مشکل خود با خبر کنید تا آنها در اسرع وقت به حل مشکلات شما از طریق تلفن، پشتیبانی ریموت و یا اعزام نیرو ی متخصص به محل اقدام کند.

پشتیبانی شبکه

برای پشتیبانی شبکه مراجعه به یک مشاور از شرکت‌هایی که انواع خدمات را ارائه می دهند بسیار ضروری است. صاحبان کسب و کار می‌توانند به صورت حضوری، آنلاین و یا تلفنی با مشاور ارتباط بگیرند و راه کارهای لازم را دریافت نمایند.

نتیجه گیری

پس از پایان هر پروژه کارشناس موظف است تا تمام خدمات صورت گرفته شده در ارتباط با خدمات نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه را با جزئیات دقیق به مدیران شرکت‌ها طبق یک گزارش ارائه کند تا کارشناسان ای تی هر مجموعه در صورت بروز مشکل بتوانند خیلی راحت‌تر مشکل را پیدا و آن را رفع کنند

  • ۰۱/۰۱/۲۸
  • شرکت دانش بنیان رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی