تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

  • ۰
  • ۰

با استفاده از دستگاه تست شبکه شما می‌توانید تمام عیوب کابل کشی ها و اتصالات شبکه خود را بررسی و آنالیز کنید. شرکت فلوک به یک کمپانی جهانی تبدیل شده است که تا به حال توانسته کالاهای خود را به بیش از ۱۲۰ کشور دنیا صادر کند. و در اقصی نقاط جهان می‌تواند طراحی، تولید و فروش محصولات تست و اندازه گیری را که ابزاری دقیق برای محیط های علمی، آموزشی، صنعتی و… است به اشتراک بگذارد و در دسترس همه‌ی شرکت ها قرار دهد. از معروف ترین دستگاه‌های تست شبکه میتوان به دستگاه تست فلوک اشاره نمود.

دستگاه تست فلوک چیست؟

تست فلوک دارای کاربردی تخصصی است که برای بررسی عملکرد لینک یا کانال و انواع کابل شبکه و فیبر نوری مورد استفاده قرار می‌گیرد. و اطلاعات کاملی از عملکرد اجزای شبکه در اختیار تکنسین‌ها قرار می‌دهد. دستگاه تستر فلوک با روی کار آمدن منجر شد تا با تشخیص به موقع ایرادها و نواقص، از کاهش طول عمر بسیاری از تجهیزات مانند: سرور‌های شبکه، کارت شبکه، سوییچ‌ها و دوربین‌ها جلوگیری نماید. در حال حاضر کامل‌ترین تستر در حوزه شبکه، دستگاه تست فلوک است که این دستگاه‌ها حتی این قابلیت را دارند که اطلاعات وارد شده را نگهداری کنند و گزارشی به صورت کتبی به کارفرما ارائه نمایند.

انواع دستگاه تست فلوک

انواع تسترفلوک با کاربردهای متفاوت در بازار وجود دارد که هر شرکت بنا بر نیاز‌هایی که دارد می‌تواند با اطلاعاتی که شرکت سازنده در اختیارش قرار می‌دهد مناسب ترین دستگاه را برای خود انتخاب نماید.

تستر شبکه DSX-5000

امکان ذخیره سازی 12000 تست گرافیکی در دستگاه

مکان مدیریت تمامی گزارش های تست های انجام شده از طریق قابلیت projx

انجام تست کابل شبکه در زمان کمتر از ثانیه 81

تستر شبکه DSX-8000

تجزیه و تحلیل نتایج آزمون و ایجاد گزارشات پیشرفته از تست های انجام شده با استفاده از نرم افزار مدیریت LinkWare ™

دارای سیستم مدیریت پیش نیازها و پیشرفت کار به نام ProjX ™ که این اطمینان را خواهد داد که همه آزمون ها به درستی انجام شده است.

سرعت بینظیر برای تست Cat 6A،8 و کلاس FA و تمام استانداردهای فعلی

رقبای فلوک چه کسانی هستند؟

TES: تی ای اس یک شرکت تولیدکننده تجهیزات در تایوان است و این شرکت ویژگی هایی از قبیل گارانتی، آموزش و پشتیبانی 24 ساعته انلاین دارد.

multimetrix: این کمپانی واقع در کشور فرانسه یکی دیگر از رقبای فلوک است و شعار این شرکت بالاترین کیفیت با نازل‌ترین قیمت می‌باشد.

mastech: یکی از شرکت های بنام در حوزه تولید دستگاه های تست برای اندازه گیری است. و خود را به عنوان بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده این محصولات در دنیا معرفی کرده است.

BENETECH :BENETECH برند بنتک با نام تجاری BENETECH واقع در شهر صنعتی شنزن چین یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات شامل: ترمومتر، ضخامت سنج رنگ، سختی سنج لاستیک، سختی سنج فلز، ضخامت سنج لوله است.

قابلیت‌های دستگاه تست فلوک

دستگاه تستر فلوک از پیش آمدن خطرهای احتمالی جلوگیری می‌کند و منجر به کاهش میزان قابل توجه‌ای از هزینه ها می‌شود.

این دستگاه اطلاعات دقیقی درباره ی کابل کشی شبکه در اختیار شما قرار می‌دهد. حتی می‌تواند اندازه‌ی دقیق متراژ‌ کابل کشی شبکه را به کاربر نشان دهد.

دستگاه تستر فلوک این قابلیت را دارد که هرگونه نویز و حتی محل دقیق آن را در مسیر کابل کشی را تشخیص دهد.

استانداردترین متراژ و طول کابل برای اندازه گیری توسط تست فلوک 90 متر است.

روش‌های اندازه گیری توسط دستگاه تست فلوک

دوشکل کلی برای تست و آزمایش توسط تست فلوک وجود دارد که در ادامه به معرفی هریک می‌پردازیم.

چنل (channel)

ساده ترین روش برای آزمایش کابل شبکه کامپیوتری استفاده از روش تست چنل است. در این روش باید دو سر کابل شبکه را کیستون بزنید و با بهره گیری از پچ کورد کابل ها را به دستگاه تست فلوک وصل کنید.

پرمنت (permant)

افرادی که بسیار حساس هستند و می‌خواهند اطلاعات کاملا دقیق و جامعی داشته باشند باید از تست پرمنت استفاده کنند. زیرا بیان شده است که این نوع تست دقیق‌تر از تست چنل است.

برای انجام این تست باید کابل را به کیستون وصل نمایید. و با استفاده از ماژول‌های پرمنت که به نوعی هم به دستگاه تستر فلوک متعلق است کابل را به دستگاه وصل نموده و تست را شروع کنید.

نکته مهم

مسئله ای که حتما باید به آن توجه کنید این است که باید در زمانی که در حال وصل کردن سوکت به دستگاه هستید سوکت را به طرز درستی روی کابل نصب نمایید تا دستگاه بتواند تست را به درستی انجام دهد و اطلاعات صحیح را در اختیار شما بگذارد. پس با تمرکز بالا این کار را انجام دهید تا اشتباهی رخ ندهد.

نتیجه گیری

بهترین راه برای اطمینان از درست و سالم بودن کابل‌های شبکه این است که از دستگاه تست و آنالیز برای بررسی دقیق و کامل استفاده کنید که کامل ترین دستگاه تست و آنالیز در بازار امروزی دستگاه تست فلوک است که شما می‌توانید با دو روش مختلف از صحت کابل شبکه خود اطمینان حاصل کنید

  • ۰۱/۰۱/۲۴
  • شرکت دانش بنیان رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی