تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

  • ۰
  • ۰

این روزها تکنولوژی با چنان شتابی به سمت جلو حرکت می‌کند که تصور آن گاهی دشوار و یا حتی ناممکن می‌شود. مهندسان و مخترعان و ایده‌پردازان زیادی در سراسر دنیا در حال تلاش برای یکی کردن دنیای باینری با دنیای واقعی انسان هستند. از جمله این تلاش‌ها می‌شود به معرفی محصول جدید Showcase PC پرداخت. عرضه کیس هولوگرافیک یک رویداد مهم و هیجان‌انگیز در ساخت رایانه و کیس‌های شخصی است. در این مقاله یک کیس هولو گرافیک را معرفی کرده‌ایم و اندکی نیز به آن پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

کیس هولوگرافیک یک نسخه آزمایشی‌ست یا در بازار عرضه شده ‌است؟

نمایشگاه CES 2022 فرصتی برای شرکت‌های فناوری بود تا برخی از ایده‌های آزمایشی خود را به نمایش بگذارند، و امسال به نظر می‌رسد سازندگان کیس‌های رایانه شخصی در این زمینه بسیار موفق بوده‌اند. Showcase PC با محصول کیس هولوگرافیک خود در این نمایشگاه حاضر شد.

این عملکرد را Showcase در کیس‌های رایانه شخصی Solo و Dual Hologram اجرا کرده است. در قسمت جلویی  کیس Solo یک هولوگرام نمایش داده می‌شود که بسیار جذاب است. Dual همانطور که از نامش پیداست، علاوه بر قسمت کناری خود، از بالای کیس نیز نور تصاویر هولوگرامی را ساطع می‌کند و تصاویر بسیار خیره‌کننده‌تری را ارائه می‌کند. هنوز مشخص نیست که آیا این توهمات بصری برای استفاده در زمینه‌های مختلف مانند برگزاری کنسرت، مناسب‌اند یا خیر. اما اگر چنین چیزی را مقدور سازند بسیار پرطرفدار و محبوب‌تر خواهند بود.

کیس Showcase Hologram Solo با قیمت 299 دلار به فروش می‌رسد، در حالی که قیمت مدل Dual 449 دلار است. چیزی که مشخص است این است که قیمت فعلی تا 8 ژانویه ادامه دارد و در ژوئن 2022 به طور کامل راه اندازی خواهد شد.

عملکرد کیس هولوگرافیک چگونه است؟

این افکت‌ها به وسیله فنی که 224 LED روی پره‌های آن نصب شده ایجاد می‌شوند. عملکرد آن بدین صورت است که با چرخش سریع فن ها، LED ها تصویر مورد نظر را پخش می کنند. در واقع تیغه‌ها آنقدر سریع می‌چرخند که چشمان شما را فریب می‌دهند. این ماژول دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی است و در محفظه NZXT H510 نصب شده است که برای انیمیشن‌های هولوگرافیک استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید هولوگرام‌ها را تعویض کنید، یک کنترل از راه دور برای این کار طراحی شده است.

نورپردازی کیس‌های RBG بسیار زیبا است و هنگامی که با سایر چراغ‌های هوشمند ترکیب می‌شود، می‌توانید برای محیط خود یک روشنایی کارآمد داشته باشید. کیس هولوگرافیک مطمئنا یک فناوری جالب است، و این فناوری یک ارزش افزوده برای کیس شماست. از لحاظ بصری قابلیت‌هایی دارند که کیس‌های RGB هرگز نمی‌توانند داشته باشند.

نتیجه‌گیری

با مشاهده طراحی جدید کیس هولوگرافیک، به نظر می‌رسد که تکنولوژی روز به روز چهره قدرتمندتر و عجیب‌تر خود را به ما نشان می‌دهد. فناوری‌های جدید، تمرکز خود را بر روی نزدیک‌تر کردن همه چیز به واقعیت گذاشته‌اند. گاهی حتی این تکنولوژی‌ها ترسناک و کمی آسیب‌زا به نظر می‌رسند. اما باید توجه کرد که در عصر جدید که متعلق به فناوری و ارتباطات است، گریزی جز همگام‌سازی خودمان مطابق با علم به‌روز دنیا وجود ندارد.

کیس هولو گرافیکی در واقع یک تکنولوژی جدید مبتنی بر ماژولی‌ست که به وسیله چرخش سریع پره‌های یک فن و با استفاده از خطای دید انسان عمل‌ می‌کند. که این باعث می‌شود شما شاهد انیمیشن‌های سه بعدی بر روی این کیس باشید. این فناوری جدیدتر، و در برخی موارد حتی به لحاظ بصری خیره کننده‌تر از کیس های RGB است.

اگر به زیبایی محیط کار و ابزار کار خود اهمیت می‌دهید، یا نورپردازی‌های خاص توجه شما را جلب می‌کنند، یا حتی تکنولوژی‌های جدید را دنبال می‌کنید و طرفدار آن هستید، این کیس‌ها برای شما بسیار مناسب‌اند. در مقاله های آینده، مجددا به اخبار مرتبط و جدید راجع به کیس هولو گرافیکی خواهیم پرداخت.

  • ۰۰/۱۰/۲۲
  • شرکت دانش بنیان رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی