تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

  • ۰
  • ۰

بسیاری از کسب و کارها برای همگام شدن با چشم انداز وسیع و پر سرعت فناوری اطلاعات امروزی به مشاوره فناوری اطلاعات تکیه می‌کنند. در صورتی که به این امر مهم در کسب و کار خود بی‌توجه باشید نمی‌توانید سریع و دقیق عمل کنید. و ممکن است توسط رقبای خود که به مشاوره اهمیت می‌دهند و از آن به نفع خود استفاده می‌کنند، در معرض خطر قرار بگیرید.

چگونه خدمات مشاوره فناوری اطلاعات به کسب و کار شما کمک می‌کند؟

سازمان‌های موفق به آینده نگاه می‌کنند، جایگاهی که می‌خواهند تصاحب کنند و پتانسیل‌های خود را شناسایی می‌کنند و فناوری‌هایی را ترسیم می‌کنند که آن‌ها را به آنجا برساند. برای بسیاری از سازمان‌ها، مشاوره فناوری اطلاعات بخش بزرگی از این نقشه راه است. حتی اگر منابع داخلی مناسبی دارید، استفاده از خدمات مشاوره توسط فناوری اطلاعات چه برای یک پروژه یک‌بار مصرف و چه برای مشاوره و راهنمایی استراتژیک مداوم،بسیار حائز اهمیت است.

دسته‌بندی خدمات مشاوره فناوری اطلاعات چگونه است و مشاوران چه اطلاعاتی ارائه می‌دهند؟

استراتژی و برنامه‌ریزی

کمک به برنامه‌ریزی استراتژیک در حوزه فناوری اطلاعات یکی از خدماتی است که اغلب درخواست می‌شود. باید به فناوری اطلاعات استراتژیک به عنوان یک قدرت رقابتی اصلی فکر ‌کنیم که به شما کمک می‌کند تا روی فناوری‌های مناسب سرمایه‌گذاری کنید. و شرکت خود را برای چالش‌های فردا آماده کنید. مشاوران فناوری اطلاعات با شما همکاری خواهند کرد تا یک برنامه استراتژیک دقیق را مستند کنید که اهداف کسب‌وکار شما را در کوتاه‌مدت ترسیم می‌کند. و برنامه‌هایی برای اقدامات بلند مدت و دستیابی به این اهداف تدوین می‌کنند.

بودجه بندی فناوری اطلاعات

بودجه‌بندی IT، همراه با برنامه‌ریزی استراتژیک و مشاوره فناوری اطلاعات است. اما تلاش برای ایجاد بودجه فناوری بدون درک روشن از نیازهای شرکت عملکرد صحیحی نیست. مشاوران این حوزه با شما همکاری می‌کنند تا یک بودجه فناوری اطلاعات واقع بینانه ایجاد کنید. که دارایی‌ها و منابع شما را به همراه هزینه‌های پیش بینی شده در بر می‌گیرد. بیشترین ارزش را به سازمان ارائه می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا به اهداف تجاری خود برسید.

ارزیابی‌های مشاوره فناوری اطلاعات

به احتمال زیاد شبکه شما به تدریج و در طول زمان با لایه‌هایی از سخت‌افزار و نرم‌افزار توسعه یافته است. اکنون ممکن است این توسعه خود عاملی برای شکاف‌ها یا ناکارآمدی‌های امنیتی ناخواسته باشد. مشاوران می‌توانند یک بررسی جامع از محیط فناوری اطلاعات شما انجام دهند و بررسی کنند که چگونه فناوری فعلی‌تان به شما کمک می‌کند یا مانع کسب و کارتان می‌شود. در مشاوره با کارشناسان فناوری اطلاعات، شما یک ارزیابی کتبی از حوزه‌های کلیدی که نیاز به بهبود دارند، با توصیه های اولویت‌بندی شده دریافت می‌کنید.

ارزیابی ریسک امنیتی

از آنجایی که تجارت شما بیشتر به فناوری متکی است، خطرات ذاتی نیز افزایش می‌یابد. یک نقض اطلاعات یا حمله باج‌افزار می‌تواند صدمات مالی، حقوقی و اعتباری بزرگی را به همراه داشته باشد. ارزیابی جامع امنیت سایبری سطح خطر شما را شناسایی و یک رویکرد کاهشی، برای به حداقل رساندن و مدیریت تهدیدات و آسیب‌پذیری‌های شما تعریف می‌کند.

حاکمیت، ریسک و انطباق

بسیاری از سازمان‌ها به مقررات و استانداردهای انطباق، مانند استانداردهای HIPAA، FINRA، PCI-DSS، NIST/CMMC و ISO ملزم هستند. کارشناسان فناوری اطلاعات اطمینان حاصل می‌کنند که سازمان شما دارای چارچوبی واضح و مستند است که منجر به انطباق موفقیت آمیز برای طیف گسترده‌ای از الزامات می‌شود.

خدمات انتقال ابر و داده

اغلب کسب و کارها معمولا برای کاهش هزینه‌ها، افزایش امنیت، و ایجاد افزونگی، داده‌ها و برنامه‌های خود را از مراکز داده داخلی به ابرهای خصوصی یا عمومی منتقل می‌کنند. کارشناسان مشاوره فناوری اطلاعات، به شما کمک می‌کنند تا ارائه‌دهندگان ابر را ارزیابی، هزینه‌ها را محاسبه و سپس طرحی را برای اطمینان از موفقیت پروژه مهاجرت ابری اجرا کنید.

تداوم کسب‌وکار و بازیابی (BC/DR)

از جمله حوادثی که باید در نظر گرفت این است که به دلایل متعدد وقفه‌های تجاری اتفاق می‌افتد. در هر بحرانی که ممکن است با آن مواجه شوید، یک برنامه تداوم و بازیابی در وقوع فاجعه برای راه‌اندازی مجدد شرکت و سازمان‌تان، حیاتی است.

توسعه برنامه های کاربردی سفارشی موبایل و وب

رشد هر کسب و کاری، مستلزم تعادل بین کارایی، همکاری و سرعت است. نیازهای شما هرچه که باشد، اگر نتوانید نرم افزار مناسب خود را پیدا کنید، تیم مشاوران متخصص، می‌تواند یک برنامه کاربردی سفارشی بسازد که دقیقا همان چیزی را که می‌خواهید ارائه دهد.

نتیجه گیری

بهتر است که برای ارتقا کار و سازمان خود از یک تیم مشاوره فناوری اطلاعات کمک بگیرید. قطعا آن‌ها با  دانش تخصصی خود، بهترین مسیر را برای توسعه کسب و کار شما انتخاب می‌کنند. ما در رها علاوه بر مشاوره، محصولات و خدمات فناوری اطلاعات را به صورت بهینه و کاربردی به شما ارائه می‌دهیم. در واقع مشاوره، محصولات و خدمات ما گلچین هر آن چیزیست که شما برای رشد و پیشرفت مجموعه خود به آن نیاز دارید. با ما در تماس باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی