تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

  • ۰
  • ۰

برای درک اینکه چرا کسب و کار شما ممکن است نیاز به خدمات مجازی سازی داشته باشد، اجازه دهید ابتدا تعریف واقعی آن را درک کنیم. چرا که بسیاری از مردم مجازی سازی و رایانش ابری را با هم اشتباه می‌گیرند. مجازی سازی فرآیند ایجاد یک نسخه مجازی و نه واقعی چیزی مانند محاسبات، سیستم عامل‌ها، دستگاه‌های ذخیره سازی یا اجزای شبکه است.

مجازی سازی در دهه 60 به عنوان روشی برای تقسیم منابع سیستم در رایانه‌های اصلی آغاز شد. که به عنوان مجازی سازی سخت افزار شناخته می‌شود. مجازی سازی سخت افزار به ایجاد ماشین دیگری اشاره دارد که مانند یک کامپیوتر واقعی با یک سیستم عامل عمل می‌کند.

مجازی‌سازی با رایانش ابری متفاوت است زیرا مجازی‌سازی نرم‌افزاری است که سخت‌افزار را دستکاری می‌کند، در حالی که محاسبات ابری به سرویسی اشاره دارد که از آن دستکاری ایجاد می‌شود. مجازی سازی یک عنصر اساسی در رایانش ابری است و به ارزش محاسبات ابری کمک می‌کند.

انواع خدمات مجازی سازی چیست؟

انواع دیگر خدمات مجازی سازی شامل مجازی سازی سرور است که به کاربران اجازه می‌دهد به برنامه‌ها از سرورهای راه دور به جای رایانه شخصی خود دسترسی داشته باشند. و خدمات مجازی سازی دسکتاپ به سیستم عامل‌های کاربران اجازه می‌دهد تا از راه دور بر روی سروری در مرکز داده ذخیره شوند تا کاربر بتواند از هر مکانی به دسکتاپ خود دسترسی داشته باشد.

آیا کسب و کار من می‌تواند از خدمات مجازی سازی استفاده کند؟

برای تعیین اینکه آیا کسب‌ و کار شما می‌تواند از این فناوری سود ببرد یا نه، این مزایا را در نظر بگیرید:

کاهش هزینه ها: کسب‌وکارهایی که تمایل دارند هزینه‌های خود را کاهش بدهند یا در بودجه محدودیتی دارند، می‌توانند با از بین بردن نیاز به سخت‌افزار گران‌قیمت، هزینه‌های خود را تامین کنند.

بهبود مدیریت منابع

افزایش بهره‌وری: زیرا کارمندان می‌توانند از هر مکانی به شبکه شرکت دسترسی داشته باشند.

کاهش زمان مورد نیاز برای تعمیر و نگهداری

کسب‌وکارها با هر اندازه‌ای، از استارت‌ آپ‌های کوچک‌تر تا شرکت‌های بزرگ‌تر که صدها نفر را استخدام می‌کنند، می‌توانند به‌طور مؤثری از فناوری و خدمات مجازی‌سازی استفاده کنند. این مزایا می‌تواند به‌ویژه برای کسب‌وکارهای کوچک‌تر قانع‌کننده باشد، زیرا به آن‌ها اجازه می‌دهد تا زیرساخت‌های خود را به‌ سرعت و مقرون‌به‌صرفه در کنار رشد خود مقیاس‌بندی کنند.

با این حال یک سرور مجازی نیاز به سرمایه گذاری یکباره دارد که بیشتر از هزینه یک سرور معمولی است. و همچنین نیازمند نیروی متخصص و حرفه‌ای است.

حتی اگر کسب و کار شما در حال حاضر نیازی به خدمات مجازی سازی ندارد، دانستن بیشتر در مورد این فناوری می‌تواند به شما در برنامه ریزی برای آینده کمک کند. عوامل زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، مانند اهداف استراتژیک و پیش‌بینی‌های رشد، بودجه شما، انعطاف‌پذیری زیرساخت فناوری اطلاعات، قابلیت اطمینان و کیفیت خدمات (QoS) مورد نیاز، و توانایی انتقال برنامه‌های کاربردی موجود از پلتفرم‌های قدیمی.

خدمات مجازی سازی در رها چگونه است؟

در مجموعه رها، نیروهای متخصص و حرفه‌ای در حوزه مجازی سازی مشغول به کار هستند. برای استفاده از خدمات مجازی سازی رها، ابتدا به کارشناس فروش جهت دریافت مشاوره اولیه وصل می‌شوید. سپس فرم RFP به شما تحویل داده می‌شود تا برای نیازسنجی مورد استفاده قرار بگیرد. پس از آنکه پیش نیازهای شما مشخص شد، متخصصین رها آن‌ها را برای شما راه اندازی می‌کنند. توجه داشته باشید که رها به شما اطمینان می‌دهد استفاده از خدمات مجازی سازی در این مجموعه بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

نتیجه گیری

ما به شما کمک می‌کنیم متوجه شوید که آیا زمان مناسبی برای استفاده از خدمات مجازی سازی است یا خیر. اگر شرایط خوبی وجود داشته باشد. گروه پشتیبانی IT ما می‌تواند به شما کمک کند زیرساخت فناوری اطلاعات و گردش کار عملیاتی سازمان خود را بهینه کنید. توضیحات بیشتر درباره مجازی سازی را در مقاله‌های دیگر ما در مجله رها بخوانید و دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید. شرکت دانش بنیان رها، به عنوان مرجع تخصصی مجازی سازی در ایران، آماده همکاری و خدمت رسانی‌ست .برای شروع با ما تماس بگیرید!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی