تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

  • ۰
  • ۰

در این مقاله به توضیح و تفضیل یک پلتفرم کلاس آنلاین ایرانی ، به نام رهاکلاس خواهیم پرداخت. سال‌هاست که با ورود اینترنت و رایانه‌ها، زندگی بشر دست‌خوش تغییراتی در جهت راحتی و آسایش او شده است.

با رشد روز افزون تکنولوژی و گسترده شدن شیوه‌های ارتباطی، پلتفرم‌های گوناگونی پا به عرصه گذاشته‌اند تا در خدمت آسایش بشر باشند. پلتفرم کلاس آنلاین ایرانی رها کلاس هم از این قاعده مستثنی نیست. پس از شیوع کوید 19، استفاده از این دست پلتفرم‌ها رونق چشمگیری داشته است، به گونه‌ای که تبدیل به تنها بستر فعالیت دانش آموزان و دانشجویان و برگزاری کنفراس‌ها و جلسات شد.

امکانات اولیه یک پلتفرم کلاس آنلاین ایرانی چیست؟

از بین پلتفرم‌های گوناگون کلاس‌های مجازی، پلتفرم‌های متعدد ایرانی نیز شروع به ارائه خدمات کردند.در پروسه بررسی پلتفرم کلاس آنلاین ایرانی، نکات قابل توجهی وجود دارد که دقت به آن و در نظر گرفتن برخی وجوه تمایز، منجر به یک انتخاب منطقی و به صرفه خواهد شد.

ابتدا باید در نظر گرفت که قابلیت‌های اولیه بهترین پلتفرم چیست و چگونگی ارائه خدمات آن را نیز به صورت دقیق بررسی کرد، سپس ارزش افزوده و وجه تمایز آن را سنجید. موارد الزامی که هر پلتفرم کلاس آنلاین ایرانی باید دارا باشد شامل موارد زیر است:

برقراری ارتباط تصویری

ضبط تمامی رویداد ها به طور زنده

امکان چت و نظرسنجی

امکان برگزاری آزمون

ارزش افزوده رهاکلاس به عنوان یک پلتفرم کلاس آنلاین ایرانی چیست؟

رها کلاس یک بستر کلاس آنلاین قابل رقابت با سایر پلتفرم‌های ارائه شده در این زمینه است. ما در رهاکلاس مزایای متعددی را برای راحتی کاربران در نظر گرفته‌ایم. همچنین وجود نیروهای پشتیبانی متخصص در مجموعه، مزیت بر علت است. بسیاری از محصولات موجود در بازار نیازمند نصب افزونه هستند که این امر برای افرادی که علم کمتری دارند کار دشواری است. برای شرکت در رویدادهایی که در بستر رها کلاس برگزار می‌شوند نیاز به نصب هیچ‌گونه افزونه یا نرم‌افزار نیست.

ویژگی های رهاکلاس چیست؟

تنظیم هوشمند کیفیت:

سازگار شدن کیفیت ارتباط با کیفیت اینترنت یک ویژگی بسیار کاربردی و موثر است که اغلب در پلتفرم کلاس آنلاین ایرانی و حتی خارجی لحاظ نشده و باعث نگرانی کاربران می‌شود.

رها کلاس قادر است به‌صورت هوشمندانه وضعیت اینترنت هر یک از کاربران را بسنجد و ارتباط کاربر را متناسب با آن تنظیم کند.

کاهش پهنای باند‌:

سرعت اینترنت موردنیاز جهت دریافت یک تصویر زنده وبکم بسیار متغیر است.

این سرعت می‌تواند از ۱۰Kb/s تا ۲۰۰۰ Kb/s متغیر باشد.

با در نظر گرفتن شرایط اینترنت کاربران داخل کشور، پهنای باند مصرفی را تا حد ممکن کاهش داده‌ایم.

سرورهای داخل کشور‌:

سرور های داخلی رها کلاس، علاوه بر اینکه باعث نیم‌بها شدن هزینه‌های مصرفی خواهد شد، همچنین نقش موثری در افزایش سرعت و بهبود کیفیت برقراری ارتباط ایفا می‌کنند.

پشتیبانی فنی و اجرایی:

به دلیل حضور نیروهای متخصص و فنی مجرب در مجموعه رها، این پلتفرم کلاس آنلاین ایرانی، قابلیت پشتیبانی و ارائه خدمات باکیفیت به کاربران را دارد.

پشتیبانی رها:

علاوه بر پشتیبانی‌های فنی رایج، رهاکلاس با افزودن شیوه‌های متعدد پشتیبانی و تکمیل این امر به صورت موثر و دائمی، بستری جهت اطمینان خاطر کاربران فراهم کرده است.

رهاکلاس چه امتیازاتی را در نظر گرفته است؟

جهت مطرح شدن یک پلتفرم، به عنوان بهترین پلتفرم کلاس مجازی ، ویژگی‌های ذکر شده و ویژگی‌هایی که به بهبود کیفیت آن کمک می‌کند الزامی‌ست. اما ما در رها کلاس برای ارتقا سطح رضایتمندی کاربران امتیازات دیگری نیز در نظر گرفته‌ایم که شامل کاربری آسان با محیط فارسی و ارتباط باکیفیت و پایدار است.

پلتفرم رهاکلاس علاوه بر راحتی در برقراری ارتباط و ویژگی‌های منحصر به فرد خود، به رابط کابری آسان و طراحی شکیل و کابرپسند نیز اهمیت ویژه‌ای داده است. به این خاطر است که ما رهاکلاس را برای هرنوع کاربری مرتبط با بهترین پلتفرم کلاس مجازی توصیه می‌کنیم.

نتیجه گیری

توجه به هزینه های مصرفی و به صرفه بودن یک پلتفرم کلاس آنلاین ایرانی  بسیار مهم است. و همچنین داشتن ارزش افزوده و امتیازات منحصر به فرد در پلتفرم رهاکلاس، مباحثی بود که به شرح آن پرداختیم. توجه کنید که بدون در نظر گرفتن این موارد، گزینش بهترین پلتفرم کلاس مجازی مانند پیدا کردن سوزن در انبار کاه خواهد بود. بنابراین امیدواریم با مطالعه ویژگی‌های رهاکلاس و بررسی آن، مسیر انتخاب را برای‌تان هموار کرده باشیم.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی