تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

  • ۰
  • ۰

مک ‌بوک ایر M3 جدیدترین شاهکار اپل در دنیای لپ‌تاپ‌ها، با ظاهری شیک و باریک و عملکردی قدرتمند، نظرها را به خود جلب کرده است. این لپ‌تاپ که از چیپست جدید M3 اپل بهره می‌برد به‌ خوبی می‌تواند نیازهای طیف وسیعی از کاربران را براورده کند. در این مقاله به بررسی دقیق مک بوک ایر M3 می‌پردازیم از طراحی و نمایشگر گرفته تا عملکرد و عمر باتری، موشکافی می‌کنیم. با ما همراه باشید تا ببینید آیا این لپ‌تاپ فوق‌العاده، ارزش خرید دارد یا خیر.

ویژگی های مک ‌بوک ایر M3

مک‌بوک ایر M3، جدیدترین محصول اپل در دنیای لپ‌تاپ‌ها، با ظاهری شیک و باریک و عملکردی قدرتمند، نظرها را به خود جلب کرده است. این لپ‌تاپ که از چیپست جدید M3 اپل بهره می‌برد، نیازهای طیف وسیعی از کاربران را برآورده می‌کند.

طراحی

همانطور که از نامش پیداست، مک‌بوک ایر M3 از طراحی باریک و سبک همیشگی ایر بهره می‌برد. این لپ‌تاپ با وزن 1.24 کیلوگرم، به ‌راحتی می‌توان آن را حمل و نقل کرد و برای استفاده در مکان‌های مختلف ایده‌آل است. بدنه‌ی آن از جنس آلومینیوم بوده و در دو رنگ نقره‌ای و استارلایت عرضه می‌شود.

نمایشگر

مک‌بوک ایر M3 به ‌یک نمایشگر 13.6 اینچی Liquid Retina با وضوح 2560 در 1664 پیکسل مجهز شده است. این نمایشگر از فناوری True Tone بهره می‌برد که به ‌طور خودکار دمای رنگ را با توجه به محیط تنظیم می‌کند و تجربه‌ی بصری بسیار طبیعی و دلنشینی را ارائه می‌دهد. حداکثر روشنایی نمایشگر 500 نیت است که برای استفاده در محیط‌های روشن کافی به ‌نظر می‌رسد.

عملکرد

مک‌بوک ایر M3 از چیپست جدید M3 اپل بهره می‌برد که شامل یک CPU 8 هسته‌ای و یک GPU 8 هسته‌ای یا 10 هسته‌ای است. این چیپست عملکرد بسیار قدرتمندی را ارائه می‌دهد و به ‌راحتی می‌تواند از پس کارهای مختلف، از جمله پردازش متن، ویرایش عکس و ویدئو، و حتی اجرای بازی‌های سبک برآید. مک‌بوک ایر M3 در سه مدل با حافظه‌ی رم 8، 16 و 24 گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی 256، 512، 1 و 2 ترابایت عرضه می‌شود.

عمر باتری

اپل ادعا می‌کند که مک‌بوک ایر M3 می‌تواند تا 18 ساعت با یک بار شارژ کار کند. مک ‌بوک ایر M3 توانست حدود 17 ساعت عمر باتری را ارائه دهد.

برای خرید هرگونه لوازم الکتریکی اعم از تین کلاینت، مینی کامپیوتر،  لپ تاپ، مک بوک و ... حتما به یک شرکت معتبر مراجعه کنید. تا از اصالت کالا مطمین باشید. شرکت رهاکو یکی از مرجع ترین واردکننده های تین کلاینت و مینی کامپیوتر در ایران است.

  • ۰۳/۰۳/۱۲
  • شرکت دانش بنیان رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی