تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

  • ۰
  • ۰

در دنیای امروز ایموجی‌ها به ابزاری ضروری برای بیان احساسات و لحن در پیام‌های متنی تبدیل شده‌اند. با این حال، گاهی اوقات ایموجی‌ها به تنهایی نمی‌توانند ظرافت‌های کامل احساسات را منتقل کنند. اینجاست که ایموجی‌های صوتی وارد می‌شوند. ایموجی صوتی که به آن‌ صدای احساسی یا پیام‌ صوتی کوتاه نیز گفته می‌شود، کلیپ‌های صوتی کوتاهی هستند که می‌توان از آن‌ها برای جایگزینی یا تکمیل ایموجی‌های متنی در پیام‌ها استفاده کرد. ایده ایموجی‌های صوتی جدید نیست، اما با پیشرفت فناوری و افزایش محبوبیت پلتفرم‌های پیام‌رسان، به سرعت در حال تغییر هستند. در حال حاضر، چندین پلتفرم محبوب مانند گوگل پیام‌رسان، تلگرام و ساندیگرام از ایموجی‌های صوتی پشتیبانی می‌کنند.

انواع ایموجی صوتی

ایموجی صوتی گوگل در سال ۲۰۲۱ توسط گوگل به برنامه تماس اندروید معرفی شدند و شامل افکت‌های صوتی کوتاهی مانند دست زدن، خنده، تشویق، گریه، مدفوع و صدای تبل هستند. هدف از آن‌ها افزودن حس و حال به تماس‌های صوتی بدون نیاز به صحبت کردن است. در حال حاضر در نسخه بتا برنامه Phone گوگل در دسترس هستند و به زودی برای همه کاربران منتشر خواهند شد.

استیکرهای صوتی شبیه به ایموجی‌های صوتی گوگل هستند، اما به جای اینکه توسط یک شرکت خاص توسعه یافته باشند، توسط برنامه‌های مختلف پیام ‌رسان ارائه می‌شوند. نمونه‌هایی از برنامه‌هایی که استیکرهای صوتی ارائه می‌کنند عبارتند از: ساندگرام، تلگرام و ویچت. استیکرهای صوتی می‌توانند طیف گسترده‌تری از صداها و عبارات را نسبت به ایموجی‌های صوتی گوگل شامل شوند.

نکات قابل توجه: ادامه مطلب

  • ۰۳/۰۳/۰۵
  • شرکت دانش بنیان رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی