تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

  • ۰
  • ۰

تلفن VoIP راهی برای برقراری تماس تلفنی از طریق اینترنت است. این فناوری به جای استفاده از خطوط تلفن سنتی، از سیگنال‌های دیجیتال برای انتقال صدا استفاده می‌کند. VoIP مزایای متعددی از جمله هزینه‌های کمتر، ویژگی‌های بیشتر و انعطاف ‌پذیری حداکثری را ارائه می‌دهد. در این مقاله به معرفی انواع ارائه دهنده خدمات VoIP می‌پردازیم.

انواع ارائه دهنده خدمات VoIP

انواع مختلفی از ارائه دهندگان خدمات VoIP وجود دارند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. در اینجا چند نمونه از رایج ترین انواع ارائه دهندگان ویپ را شرح میدهیم.

ارائه دهنده خدمات voip مبتنی بر ابر

خدمات VoIP را از طریق اینترنت ارائه می دهند، به این معنی که شما نیازی به نصب یا نگهداری هیچ گونه سخت افزاری در محل ندارید. این می تواند یک گزینه مقرون به صرفه و انعطاف پذیر برای مشاغلی باشد که نیاز به خدمات تلفنی دارند اما نمی خواهند در زیرساخت های خود سرمایه گذاری کنند.

ارائه دهنده خدمات voip سنتی

این ارائه دهندگان خدمات VoIP را از طریق خطوط تلفن سنتی ارائه می‌دهند. این می تواند یک گزینه خوب برای مشاغلی باشد که قبلا در زیرساخت های خط تلفن سرمایه گذاری کرده‌اند و می خواهند از خدمات VoIP بدون نیاز به تغییر کامل سیستم خود استفاده کنند.

ارائه دهنده خدمات voip مبتنی بر تلفن همراه

این ارائه دهندگان خدمات VoIP را از طریق برنامه های تلفن همراه ارائه می دهند. این یک گزینه خوب برای مشاغلی است که کارمندان دورکار زیادی دارند و به دنبال راهی برای برقراری تماس های تلفنی تجاری از طریق تلفن های خود ادامه مطلب

  • ۰۳/۰۲/۲۲
  • شرکت دانش بنیان رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی