تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

  • ۰
  • ۰

مایکروسافت با رونمایی از کوپایلت پرو، گامی بلند در جهت ارتقای خلاقیت و کارایی کاربران برداشته است. این سرویس که به عنوان نسخه‌ پولی و پیشرفته‌تر کوپایلت ارائه می‌شود، مجموعه‌ای از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را در اختیار کاربران آفیس قرار می‌دهد تا به آن‌ها در انجام وظایف مختلف، از نوشتن و ویرایش متن تا طراحی پرزنتیشن‌های جذاب کمک کند. در این مقاله با سرویس جدید یعنی کوپایلت پرو مایکروسافت آشنا می‌شوید.

رونمایی از سرویس کوپایلت پرو مایکروسافت

مایکروسافت در تاریخ 17 ژانویه 2024 از سرویس کوپایلت پرو رونمایی کرد. این سرویس نسخه ارتقا یافته کوپایلت، دستیار هوش مصنوعی مایکروسافت است که با ارائه امکانات بیشتر و پیشرفته‌تر به کاربران در انجام وظایف مختلف کمک می‌کند.

ویژگی‌های کلیدی سرویس کوپایلت پرو

دسترسی به جدیدترین مدل‌های هوش مصنوعی OpenAI

کوپایلت پرو از مدل‌های قدرتمند GPT-4 Turbo و DALL-E2 استفاده می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد وظایف خود را سریع‌تر و با خلاقیت بیشتری انجام دهند. می‌توانید به ‌راحتی بین مدل‌های مختلف هوش مصنوعی جابه‌جا شده و از مزایای هر کدام استفاده کنید.

تولید محتوای خلاقانه

کاربران می‌توانند با استفاده از این ابزار، چت‌باتی راه ‌اندازی کنند که به سوالات متداول مشتریان پاسخ داده و وظایف ساده را به صورت خودکار انجام می‌دهد. نسخه‌ پیش‌ نمایش Copilot Pro در اکسل به کاربران در تجزیه و تحلیل داده‌ها، تولید نمودار و موارد دیگر کمک می‌کند.

هوش مصنوعی مکالمه‌ای

کاربران می‌توانند برای دریافت پاسخ به سوالات و ارائه راهنمایی فوری با هوش مصنوعی چت زنده داشته باشند. همچنین، کوپایلت پرو مایکروسافت از زبان‌های مختلف از جمله فارسی پشتیبانی می‌کند. پرس و جوهای پیچیده را درک کرده و پاسخ‌های دقیق ارائه می‌دهد. خودکار سازی وظایف تکراری و وقت ‌گیر و ایجاد و مدیریت لیست‌ کار از دیگر ویژگی‌های ادامه مطلب

  • ۰۳/۰۲/۰۳
  • شرکت دانش بنیان رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی