تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

  • ۰
  • ۰

هر چند وقت یکبار یک بلاک چین جدید با هدف بهبود آنچه در حال حاضر وجود دارد ساخته می‌شود. ارز دیجیتال پولکادات یک رویکرد منحصر به فرد برای قابلیت همکاری، مقیاس پذیری و حاکمیت در Web3 ارائه می دهد. برخلاف بلاک چین های سنتی، پولکادوت تلاش می کند تا یک اکوسیستم فراگیر و قابل تعامل ایجاد کند که در آن زنجیره های تخصصی مختلف بتوانند به طور یکپارچه با هم ارتباط برقرار کرده و اطلاعات را به اشتراک بگذارند. پولکادات به عنوان "اینترنت بلاکچین‌ها" شناخته می‎شود. هدف این پلتفرم ایجاد یک شبکه یکپارچه از بلاکچین‌های مختلف است که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به طور امن و کارآمد با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

چه کسی ارز دیجیتال پولکادات را ساخته است؟

پولکادات توسط گاوین وود، یکی از بنیانگذاران اتریوم به همراه پیتر چابانی و رابرت هبر در سال 2016 ایجاد شد. وود همچنین بنیانگذار شرکت Parity Technologies است که بر روی توسعه پلتفرم پولکادات تمرکز دارد. علاوه بر این افراد، تیم توسعه پولکادات از تعدادی مهندس و محقق برجسته در زمینه بلاکچین تشکیل شده است. موفقیت پولکادات تا حد زیادی به دلیل تخصص و تعهد تیم توسعه آن می‌باشد. توجه داشته باشید که این فقط خلاصه ای از اطلاعات مربوط به سازندگان پولکادات است.

مزایای ارز دیجیتال پولکادات

پولکادات با استفاده از پاراچین‌ها، بلاک‌چین‌های موازی را به هم متصل می‌کند و به این ترتیب مشکل مقیاس ‌پذیری بلاک‌ چین‌های سنتی را حل می‌کند. این امر به شبکه پولکادات اجازه می‌دهد تا تراکنش‌ها را با سرعت و کارمزدهای بهینه‌تر پردازش کند. پولکادات به بلاک‌چین‌های مختلف اجازه می‌دهد تا با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و اطلاعات و دارایی‌ها را به اشتراک بگذارند. این امر به ایجاد یک اکوسیستم بلاک‌چین یکپارچه و کارآمد کمک می‌کند. علاوه بر این، پولکادات از طریق پاراچین‌ها، امنیت را بین بلاک‌چین‌های مختلف پخش می‌کند. پولکادات به توسعه‌ دهندگان اجازه می‌دهد تا بلاک‌چین‌های سفارشی خود را با استفاده از پاراچین‌ها ایجاد کنند. این امر به ایجاد تنوع در اکوسیستم پولکادات و پاسخگویی به نیازهای مختلف کاربران کمک می‌کند.

سایر مزایای پولکادات

 

  • دارندگان توکن DOT می‌توانند با استیک کردن توکن‌های خود، سود کسب کنند.
  • پولکادات از پل‌های بلاک‌چین برای اتصال به سایر بلاک‌چین‌ها مانند اتریوم استفاده می‌کند.
  • پولکادات از کارمزدهای پایینی برای تراکنش‌ها ادامه مطلب
  • ۰۲/۱۲/۲۰
  • شرکت دانش بنیان رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی