تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

  • ۰
  • ۰

سایبر وان، ربات انسان ‌نمای جدید شرکت شیائومی در آگوست 2022 رونمایی شد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد. این ربات 177 سانتی ‌متری با وزن 52 کیلوگرم به عنوان دومین دستاورد بزرگ شیائومی در دنیای رباتیک پس از ربات سایبر داگ شناخته می‌شود. در این مقاله ربات سایبر وان را به شما معرفی می‌کنیم.

قابلیت‌‌های ربات سایبر وان

سایبر وان که توسط شیائومی در سال 2022 معرفی شد و دارای قابلیت‌های متعددی است که آن را به یک ربات انسان نمای پیشرفته تبدیل می‌کند. برخی از این قابلیت‌ها عبارتند از:

حرکت و تعادل

این ربات با سرعت 3.6 کیلومتر در ساعت راه میرود و در سطوح مختلف تعادل خود را حفظ می‌کند. سایبر وان حرکات ساده مانند خم شدن و چرخیدن را نیز انجام می‌دهد.

دید و تشخیص

سایبر وان به دوربین‌های عمقی برای تشخیص اشیاء و محیط اطراف مجهز است و حالات چهره را تشخیص می‌دهد. این ربات تشخیص و تمایز 45 نوع احساسات انسانی را انجام می‌دهد.

شنوایی و تعامل

ربات سایبر وان به دو میکروفون برای تشخیص صدا مجهز است و 85 نوع صدای محیطی را تشخیص می‌دهد. این ربات‌ها به سوالات فورا پاسخ می‌دهند و ادامه مطلب

  • ۰۲/۱۱/۳۰
  • شرکت دانش بنیان رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی