تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

  • ۰
  • ۰

سیتریکس یک شرکت آمریکایی است که در زمینه ارائه راهکارهای مجازی سازی و دسترسی از راه دور فعالیت می‌کند. محصولات Citrix به سازمان‌ها کمک می‌کنند تا زیرساخت IT خود را بهینه سازی کنند و امکان دسترسی به منابع IT را از هر نقطه‌ای از جهان برای کاربران فراهم نمایند. پشتیبانی محصولات Citrix یکی از خدمات مهمی است که این شرکت به مشتریان خود ارائه می‌دهد. پشتیبانی سیتریکس طیف گسترده‌ای از خدمات را ارائه می‌دهد و به سازمان‌ها کمک می‌کند تا از محصولات این کمپانی به طور موثر و کارآمد استفاده کنند. در این مقاله با خدمات پشتیبانی محصولات سیتریکس بیشتر آشنا می‌شوید.

انواع خدمات پشتیبانی محصولات Citrix

شرکت سیتریکس به عنوان ارائه‌ دهنده‌ راهکارهای مجازی‌سازی و دسکتاپ ابری، خدمات پشتیبانی متنوعی را برای محصولات خود ارائه می‌دهد. این خدمات شامل موارد زیر می‌شوند:

پشتیبانی پایه (Basic Support): این سطح از پشتیبانی شامل دسترسی به پایگاه دانش، انجمن‌های پشتیبانی و یک پورتال آنلاین برای ارائه‌ درخواست‌های پشتیبانی است.

پشتیبانی پیشرفته (Advanced Support): این سطح از پشتیبانی شامل دسترسی به کارشناسان پشتیبانی سیتریکس از طریق تلفن، ایمیل یا چت زنده است. همچنین برای رفع اشکالات موجود دسترسی با شرکت رهاکو به شماره 02154521 تماس حاصل فرمایید.

  • ۰۲/۱۱/۱۷
  • شرکت دانش بنیان رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی