تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

  • ۰
  • ۰

رایانش ابری یا Cloud Computing یک فناوری نوظهور است که در سال‌های اخیر به سرعت در حال رشد می‌باشد. این فناوری امکان دسترسی به منابع محاسباتی، ذخیره ‌سازی، شبکه و نرم ‌افزار را از طریق اینترنت فراهم می‌کند. مزایای رایانش ابری برای کسب‌ و کارها و سازمان‌ها بی‌شمار است که در این مقاله آن‌ها را شرح می‌دهیم.

مزایای رایانش ابری

صرفه ‌جویی در هزینه

یکی از مهم‌ترین مزایای رایانش ابری، صرفه ‌جویی در هزینه است. سازمان‌ها در رایانش سنتی باید زیرساخت‌های سخت ‌افزاری و نرم ‌افزاری خود را خریداری و مدیریت کنند. این امر می‌تواند هزینه‌های زیادی را به دنبال داشته باشد، به‌ ویژه برای سازمان‌های کوچک و متوسط. رایانش ابری این هزینه‌ها را کاهش می‌دهد، زیرا سازمان‌ها فقط هزینه منابعی که استفاده می‌کنند را پرداخت خواهند کرد.

انعطاف‌ پذیری

رایانش ابری انعطاف ‌پذیری زیادی را ارائه می‌دهد. سازمان‌ها می‌توانند منابع خود را به ‌سرعت و به ‌راحتی افزایش یا کاهش دهند تا با نیازهای خود مطابقت داشته باشد. این امر برای سازمان‌هایی که نیازهای تجاری متغیری دارند، بسیار مفید است.

دسترسی جهانی

رایانش ابری دسترسی جهانی را فراهم می‌کند و سازمان‌ها می‌توانند از منابع ابری از هر کجای دنیا استفاده کنند. این امر برای سازمان‌هایی که در ادامه مطلب

  • ۰۲/۱۰/۲۷
  • شرکت دانش بنیان رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی