تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

  • ۰
  • ۰

در دنیای فناوری اطلاعات، تراشه ها نقش بسیار مهمی در اجرای عملکردهای گوناگون دستگاه‌های هوش مصنوعی، گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و دستگاه‌های مشابه ایفا می‌کنند. یکی از پردازنده‌های برتر و محبوب در این زمینه، تراشه‌ اسنپدراگون است. این تراشه‌ها توسط شرکت کوالکام (Qualcomm) تولید می‌شوند و به دلیل عملکرد بالا و اتصال به شبکه‌های ارتباطی بی‌سیم معروف هستند. در این مقاله، به معرفی و بررسی تراشه های اسنپدراگون خواهیم پرداخت.

تاریخچه کوالکام و تراشه‌ اسنپدراگون

کوالکام یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه توسعه و تولید تراشه‌های مخصوص موبایل و ارتباطات بی‌سیم است. تراشه‌ های اسنپدراگون نیز از محصولات اصلی این شرکت برای دستگاه‌های همراه هستند. کوالکام در سال 1985 توسط ایروین جیکوبس و اندرو ویتر با هدف توسعه تکنولوژی مرتبط با ارتباطات بی‌سیم تاسیس شد. این شرکت در دهه 1990 تراشه‌های مخصوص را برای تجهیزات ارتباطی بی‌سیم توسعه داد. این تراشه‌ها از مدل‌های CDMA و TDMA بودند. لازم به ذکر است که کوالکام با تکنولوژی CDMA به یکی از پیشگامان صنعت مخابرات تبدیل شده است و توانست کارایی و قابلیت‌های بی‌سیم را بهبود ببخشد.

نام "اسنپدراگون" در سال 2007 معرفی شد. این تراشه‌ها ابتدا برای تلفن‌های همراه به بازار عرضه شدند و ادامه مطلب

  • ۰۲/۰۷/۲۹
  • شرکت دانش بنیان رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی