تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

  • ۰
  • ۰

در چشم انداز فناوری امروزی که به سرعت در حال تحول است، راه حل های مبتنی بر هوش مصنوعی نقش مهمی در تغییر صنایع ایفا می‌کنند. یکی از این تکنولوژی های جدید هوش مصنوعی StableCode است که توسط Stability AI توسعه یافته است.این فناوری ترکیبی پیچیده است که برای دسترسی بیشتر، کارآمدتر و نوآورانه‌تر کدنویسی طراحی شده است. حالا بیایید عمیق تر Code Stable را بررسی کنیم. امروزه Stability AI اولین نسخه عمومی StableCode را معرفی کرد که برای کمک به کاربران در تولید کد زبان برنامه نویسی طراحی شده است. StableCode در سه سطح مختلف در دسترس است: یک مدل پایه برای کاربرد عمومی، یک مدل دستورالعمل و مدلی که تا 16000 توکن پشتیبانی می‌کند.

 سه گانه هوش مصنوعی StableCode

کارایی StableCode از پایه و اساس آن بر اساس سه مدل متمایز اما به هم پیوسته ناشی می شود: مدل پایه، مدل دستورالعمل، و مدل پنجره طولانی. که در ادامه به اختصار به توضیح هر یک می‌پردازیم.

مدل پایه؛ استاندارد

این مدل پایه و اساس StableCode را تشکیل می‌دهد. این مدل با جمع ‌آوری 560 میلیارد توکن ‌از منابع مختلف مانند: GitHub، Stack Overflow و Kaggle دارای درک درستی از زبان‌های برنامه‌ نویسی مانند: Python، Java، C، JavaScript و غیره است. و این مدل دائما قابلیت‌های تولید کد خود را اصلاح می‌کند و هیمن ویژگی آن را به یک دستیار قابل اعتماد برای توسعه دهندگان تبدیل کرده است.

مدل دستورالعمل؛ راهنما

ویژگی‌های این مدل از طریق 120000 کد دستور/پاسخ در قالب آلپاکا تقویت شده است تا ادامه مطلب

  • ۰۲/۰۵/۳۱
  • شرکت دانش بنیان رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی