تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

  • ۰
  • ۰

در واقع همان طور که ما برای حفاظت و نگهداری از پول کاغذی به حساب بانکی نیاز داریم در دنیای کریپتوکارنسی برای نگهداری مطمئن از دارایی‌های مجازی به کیف پول مبتنی بر بلاک چین نیاز خواهیم داشت. کیف پول بلاک چین محیط کاربری بسیار ساده و راحتی دارد که برای همه افراد به سادگی قابل استفاده است. با این کیف پول کاربران قادرند طی چند دقیقه و با انجام چند مرحله ساده ارز دیجیتال بخرند. در ابتدا نیاز است که در   Blockchain.com احراز هویت کرده و در ادامه یک روش پرداخت به حساب خود اضافه کنید مانند: کارت نقدی/اعتباری، حساب بانکی و با اتصال به درگاه پرداخت ارز دیجیتال قادر به خرید رمز ارز خواهید بود.

تعریف کیف پول بلاک چین

کیف پول بلاکچین یک نرم‌افزار یا سرویس آنلاین است که به کاربران اجازه می‌دهد ارزهای دیجیتال مختلف را مدیریت، نگهداری و تراکنش‌های مرتبط با آن‌ها را انجام دهند. اصطلاح بلاکچین به طرحی اشاره دارد که برای ذخیره و ثبت تراکنش‌ها و اطلاعات مرتبط با ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود. این طرح با استفاده از رمزنگاری برای امن‌تر کردن تراکنش‌ها و اعتماد سازی آن‌ها بین شرکت‌ کنندگان، تا مخاطراتی مثل دزدی ارزها یا دستکاری در تاریخچه تراکنش‌ها را به حداقل می‌رساند. هر بلاکچین و ارز دیجیتالی مانند بیت کوین یا اتریوم نیاز به ذخیره‌ سازی محلی یا آفلاین دارد. این نیاز از طریق نرم‌افزارهای کیف پول بلاکچین برطرف می‌شود. کیف پول بلاکچین به کاربران اجازه می‌دهد که کلیدهای خصوصی خود را که برای دسترسی به ارزهای خود استفاده می‌شود، مدیریت کنند.

انواع کیف پول بلاک چین

بلاکچین یک فناوری توزیع شده است که امنیت و اعتبار را در تراکنش‌ها و انتقال دارایی‌ها تضمین می‌کند. برای استفاده از بلاکچین و انجام تراکنش‌ها، شما به یک کیف پول بلاکچین نیاز دارید. کیف پول بلاکچین، نرم‌افزارها یا سخت‌افزارهایی هستند که کلیدها و آدرس‌های خصوصی شما را ذخیره می‌کنند و به شما این امکان را می‌دهند تراکنش‌ها را امضا و دارایی‌ خود را مدیریت کنید. در زیر به برخی از انواع کیف پول بلاک چین پرطرفدار اشاره خواهیم کرد:

کیف پول آنلاین (Online Wallets)

کیف پول‌ آنلاین در سرویس‌های آنلاین مانند: بورس‌های ارزهای دیجیتال، صرافی‌ها و پلتفرم‌های مبادله ارزها ارائه می‌شوند. در این حالت کلیدهای خصوصی کاربران بر روی سرورهای سرویس‌ دهنده‌ها ذخیره می‌شوند و کاربران با ورود به ادامه مطلب...

  • ۰۲/۰۴/۲۸
  • شرکت دانش بنیان رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی