تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

  • ۰
  • ۰

آیا خرید تین کلاینت برای گیمینگ انتخاب مناسبی است؟ مینی کامپیوترها به راحتی جا بجا می‌شوند و فضای کمی را به خود اختصاص می‌دهند. ساختار مینی کامپیوتر نسبت به کیس‌های قدیمی بسیار ساده طراحی شده است. برخی از برندهای مینی کامپیوتر انقلابی را در عرصه گیمینگ پدید آورده‌اند. قطعات قدرتمند تین کلاینت گیمینگ این دستگاه را برای بازی‌های سنگین به گزینه‌ای مناسب تبدیل کرده است. برای داشتن قدرت زیاد در یک فضای کوچک تین کلاینت‌ یک گزینه ایده آل است. قطعا از سرعت، صدا و گرافیکی که این تین کلاینت‌ها می‌توانند به نمایش بگذارند، شگفت زده خواهید شد. بهترین مزیت تین کلاینت این است که قابل حمل هستند و میتوانید در هر کجا که میخواهید از آن استفاده کنید. در این مقاله با ویژگی های منحصر به فرد تین کلاینت گیمینگ بیشتر آشنا می‌شوید.

آیا تین کلاینت برای بازی خوب است؟

امروزه گیمرها طیف وسیعی از تجهیزات را در اختیار دارند. برای کسانی که به دنبال تجهیزات بازی با کارایی بالا هستند اما فضای محدودی دارند، تین کلاینت بهترین انتخاب است. اگرچه مینی پی سی‌ها به اندازه کافی برای بازی قدرتمند هستند اما حتی بهترین مینی کامپیوترها هم گاهی برای اجرای بازی‌های جدید ممکن است با مشکلاتی مواجه ‌شوند.

تین کلاینت گیمینگ چه ویژگی هایی دارد؟

همه چیز از گوشی‌های هوشمند گرفته تا کنسول‌های بازی کوچک‌تر و قدرتمندتر از قبل شده‌اند، بنابراین منطقی است که دنیای کامپیوترهای گیمینگ نیز از همین استراتژی پیروی کند. مینی کامپیوتر گیمینگ مفهوم جدیدی نیست، اما اخیرا بسیار چشمگیر شده است و مهم‌تر از آن بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. در اینجا مواردی وجود دارد که هنگام انتخاب بهترین تین کلاینت گیمینگ باید در نظر گرفت.

سرعت: انجام بازی‌های مدرن روی رایانه‌های شخصی که سرعت کمی دارند تقریبا غیرممکن است. حتی برخی از کامپیوترهای پرسرعت هنگام بازی خیلی زود داغ می‌شوند. هنگام خرید مینی کامپیوتر گیمینگ مهم‌ترین چیزی که باید به آن توجه کرد سرعت کار دستگاه می‌باشد.

گرافیک: بعد از سرعت پردازش، گرافیک شاید مهم‌ترین چیزی باشد که باید برای بازی کردن در نظر گرفت. چه سودی دارد اگر مجبور شوید با کیفیت 720 بازی کنید تا کامپیوتر شما به درستی کار کند؟ در حالی که با یک پردازنده گرافیکی خوب می‌توانید به راحتی در مدت زمان طولانی به بازی کردن بپردازید.

پورت‌ها: مینی کامپیوتر گیمینگ چند پورت USB، نمایشگر و HDMI دارد؟ پاسخ کوتاه است. تین کلاینت "به اندازه کافی" پورت دارد. تعداد پورت‌ها به این بستگی دارد که چه نوع بازی را بخواهید انجام دهید.

شکل ظاهری: ظاهر خوب همیشه به معنای عملکرد خوب نیست، اما در مورد تین کلاینت گیمینگ باید بگوییم که ظاهر شیک دستگاه با عملکرد قوی آن رابطه مستقیم دارد. علاوه بر این، این تین کلاینت به قدری کوچک است تا به خوبی روی میز شما جا شود.

بهترین مینی کامپیوتر گیمینگ

مینی کامپیوتر گیمینگ M6 هیستو

ظاهر شیک و کوچک تین کلاینت M6 برای گیمینگ طراحی شده است و یک  ادامه مطلب...

  • ۰۲/۰۱/۲۲
  • شرکت دانش بنیان رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی