تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

  • ۰
  • ۰

تین کلاینت یا مینی کامپیوتر همگی به معنای رایانه‌ی کوچک هستند، و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. این نام ها صرفا نام‌های متفاوت برای یک دستگاه هستند و همانند یک کامپیوتر معمولی دارای انواع سخت‌افزار (RAM ،CPU ،Storage و …) هستند. تنها تفاوت تین کلاینت ها با رایانه های سنتی نداشتن فن و ابعاد کوچک آن است. حذف فن باعث شده است تا افراد در محیطی آرام و بدون صدا فعالیت کنید. توجه به این نکته طلایی حائز اهیمت است که تمامی سخت افزارهای موجود در مینی کامپیوترها را یک کمپانی می‌سازد به همین علت نیاز به ساخت درایورهای مختلف ندارید. درنهایت هم، مینی کامپیوترها قیمت نسبتا پایینی در مقابل کامپیوترهای قدیمی دارند. در ادامه به معرفی تین کلاینت Hystou J4125 خواهیم پرداخت.

تین کلاینت Hystou J4125

کمپانی هیستو سومین تولیدکننده تین کلاینت‌های باکیفیت در جهان است که محصولات خود را به بازارهای اروپا و آمریکا نیز صادر می‌کند. تمامی تین‌کلاینت های هیستو در سرعت CPU و کارت گرافیک با یکدیگر متفاوت می‌باشند. شرکت Hystou ازنظر تنوع محصول در تولید تین کلاینت یکی از شرکت‌های موفق به شمار می‌رود. از تین کلاینت Hystou J4125 به دلیل ویژگی های سخت افزاری که دارد می‌توان در تمامی مکان های مختلف استفاده نمود.

مشخصات تین کلاینت j4125

محصولات هیستو به دلیل دارا بودن ابعاد کوچک و مصرف کم انرژی باعث شده تا طرفداران زیادی در سراسر دنیا داشته باشند و به دلیل به کار نگرفتن فن در این دستگاه ها میتوان طول عمر آن ها را به حد زیادی افزایش داد.

قابلیت پشتیبانی دو مانیتور هم زمان

این دستگاه قابلیت پشتیبانی از دو مانیتور به صورت هم زمان را دارد و کیفیت تصویر قابل ارائه در این تین کلاینت 4k می‌باشد.

تعداد پورت ها (port)

تین کلاینت j4125 شامل دو پورت usb2 و  دو پورت usb3 است همچنین این دستگاه دارای دو پورت LAN 1000 است. اگر شما همچنان به پورت COM در سازمان و یا اداره خود نیاز دارید پیشنهاد ما به شما این تین کلاینت است. زیرا دارای 2 پورت COM  نیز می‌باشد.

سیستم عامل های قابل پشتیبانی

این کلاینت از تمامی سیستم عامل های win7,8,10,server-linux پشتیبانی می‌نماید.

حافظه داخلی (Hard)

تین کلاینت HYSTOU j4125  قابلیت پشتیبانی از حافظه داخلی SATA+mSATA را دارد.

خروجی تصویر (Image output)

این تین کلاینت دارای ۲ خروجی تصویر VGA+HDMI نیز می‌باشند.

رم (RAM)

رم به عنوان یکی از قطعات بسیار مهم در یک رایانه محسوب می‌شود. میزان رم قابل پشتیبانی توسط این تین کلاینت ۸ است و نوع رم آن‌ها DDR3 است.

ابعاد دستگاه

ابعاد این دستگاه 135x127x35mm می‌باشد.

تعداد هسته پردازنده

تعداد هسته پردازنده در این دستگاه ۴ است.

فرکانس پردازنده (CPU frequency )

فرکانس پردازنده در این تین کلاینت 2 گیگا هرتز هست و پردازنده این دستگاه از نوع intel1900 می‌باشد.

منبع تغذیه

مینی کامپیوتر j4125 دارای آداپتور برق 12 ولت 3 آمپر برای تغذیه است.

جنس بدنه

جنس بدنه این دستگاه آلومینیوم می‌باشد توجه نمایید که تین کلاینت Hystou J4125 بدون فن طراحی شده است در نتیجه خنک کردن قطعات داخلی این مینی کامپیوتر بسیار حائز اهمیت است. و همانطور که میدانید آلومینیومی بودن بدنه‌ی تین کلاینت به خنک کردن قطعات داخلی تین کلاینت ها کمک شایانی مینماید.

گارانتی

تمامی تین کلاینت‌های هیستو دارای یک سال گارانتی نماینده انحصاری کمپانی هیستو در ایران، یعنی شرکت دانش‌بنیان رها می‌باشند

قابلیت های ویژه

با داشتن یک عدد براکت به راحتی می‌توانید این دستگاه را در پشت مانیتور خود نصب نموده و در فضای میز خود صرفه جویی نمایید. تین کلاینت Hystou محدودیت کاربری ندارد و شما می‌توانید این محصول را در هر مکان و هر زمان که به آن احتیاج دارید استفاده کنید. این دستگاه کوچک، بدون فن و کاملا بی صدا است. و از نظر اتصال لوازم جانبی هیچ تفاوتی با کامپیوتر معمولی ندارند.

نتیجه‌گیری

تین کلاینت Hystou J4125 یکی از محصولات کامل از سری تین کلاینت های هیستو می‌باشد. کمپانی هیستو دارای انواع مختلفی از تین کلاینت ها است که شما می‌توانید به صورت رایگان با کارشناسان متخصص رها درمورد نیاز خود صحبت کرده تا محصول مناسب با فعالیت خود را تهیه نمایید.

 

  • ۰۱/۰۱/۲۱
  • شرکت دانش بنیان رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی