تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

  • ۰
  • ۰

کسانی که علاقه به جدیدترین نوآوری و فناوری‌های پیشرفته دنیا دارند می‌توانند با توجه به تخصصی که دارند در زمینه‌های  مرتبط با تکنولوژی اعم از: برنامه نویسی ،هوش مصنوعی، تکنولوژی های سایبری، فناوری های تبلیغات، تکنولوژی های مالی، تکنولوژی های پزشکی در بهترین کشورهای دنیا شروع به فعالیت کنند. با ما همراه باشید تا با برخی از قطب های فناوری در جهان آشنا شوید.

سن فرانسیسکو(سان فرانسیسکو)

یکی از مشهورترین قطب های فناوری در جهان، سیلیکون ولی واقع در سن فرانسیسکو کالیفرنیا است. که معروف ترین شرکت های تکنولوژی مانند: اپل، گوگل، فیس بوک، توئیتر و … در این منطقه قرار دارند طبق گزارش‌هایی که اعلام شده بیش از  یک سوم سرمایه گذاری های کارآفرینی در این شهر انجام شده است. در نتیجه سیلیکون ولی بهترین انتخاب برای علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی محسوب می‌شود.

اسکلتهم

اما اگر شما در برنامه نویسی تخصص دارید و به دنبال پیشرفت در این زمینه هستید می‌توانید به شهر اسکلتهم در شمال اروپا به عنوان یکی از قطب های فناوری در جهان مهاجرت کنید. بهترین برنامه نویسان دنیا در این شهر هستند و با وجود کمپانی های همچون اسکایپ اسپا تیفای و ماین کرفت سرمایه گذاری های بزرگی در این شهر انجام شده است که با هزینه های کم و دریافت حقوق های بالا برای تخصصی که دارید میتوانید زندگی راحتی را تجربه کنید.

تورنتو

در شهر تورنتو پیشرفت چشمگیر هوش مصنوعی  باعث شد تا تعداد زیادی از افرادی که علاقه به دنیای ای تی دارند وارد شهر تورنتو شوند تا بتوانند تخصص خود را به بهترین شکل ممکن اجرا کنند تورنتو اولین شهر در کشور کانادا است که زنان بسیاری توانستند کارافرینی های زیادی را ایجاد کنند در این شهر با وجود این که فرهنگ های بسیار زیادی وجود دارد اما کیفیت زندگی بسیار بالاست.

چین

پارک های-تِکِ Zhangjiang در شانگ‌های چین هم عظمت خاص خویش را دارد که دومین هاب آی تی چین به حساب می آید. از سال 2009 بدین سو بیش از 110 مرکز تحقیقات، 3600 کمپانی و 100 هزار نفر در اینجا مشغول هستند و کمپانی های مختلفی در حوزه های-تِک، صنایع نرم افزاری و سخت افزاری، صنایع نیمه هادی و فناوری اطلاعات را در خود جای داده است.

نیویورک

نیویورک شهری در شمال شرقی ایالات متحده  آمریکا است که برای افرادی که در زمینه برنامه نویس جاوا، AGILE یا جاوا اسکریپ مهارت دارند مقصد مناسبی است چرا که سرمایه گذاری های بسیار کلانی برای کار آفرینی در این حوزه ها انجام شده است.

سنگاپور

افرادی که می‌خواهند کسب و کار خود را راه اندازی کنند و به دنبال یکی از قطب های فناوری در جهان هستند می‌توانند به شهر سنگاپور سفر کنند زیرا در این شهر افراد مالیات خیلی کمتری را پرداخت می‌کنند. علاوه بر آن دولت سنگاپور کسب و کارهای نو پا را با ایده و روش های ویژه‌ای حمایت می‌کند. جالب است بدانید که در بین تمام شرکت های پیشرفته و در حال رشد دنیا  ۱۰۰ شرکت برتر در زمینه تکنولوژی و فناوری های نوین، در این شهر هستند.

ونکور

ونکور کانادا معروف به شهر شیشه‌ای که کمپانی های بزرگ مانند: فیسبوک، مایکروسافت، آمازون در این شهر هست اما برای کسانی که  به این کشور مهاجرات کرده‌اند قوانین بسیار سفت و سختی حاکم  است ولی بسیاری از نخبگان در این شهر هستند که روز به روز باعث رشد و شکوفایی ونکور می‌شوند.

ایروان

ایروان یکی از شهرهای ارمنستان است که این شهر طبق بررسی هایی انجام شده نیازمند افرادیست که مهارت برنامه نویسی داشته باشند و در حال استخدام برنامه نویسان با تجربه هستند که  هر سال نسبت به سال قبل رشد ۲۰ درصدی را تجربه کرده اند این شهر به عنوانی یکی از قطب های فناوری در جهان برای کسانی که در اسیا زندگی می‌کنند هم از نظر مسیر و هم از نظر هزینه ها بسیار مناسب است و میزان انجام بسیاری از جرم ها در شهر ایروان بسیار کمتر از شهرهای دیگر دنیا است.

ملبورن

ملبورن شهری واقع در استرالیا است که خواهان کسانیست که کسب و کار خود را راه اندازی کرده و علاقه مند به فعالیت در زمینه کار با نرم افزار هستند.

بنگلور

شهر بنگلور هند معروف به شهر برنامه نویسان است. شرکت هایی که در زمینه تکنولوژی و فناوری فعالیت دارند در حال احداث دفاتر بسیاری در این شهر هستند که نام این شرکت ها عبارت اند از: flipkart، BigBasket، Mu Sigma و ola caps

دبی

با توجه به گزارشی که تازه به دست ما آمده است در دبی بیش از ۸۵۰ شرکت و بیش از هزار کارمند وجود دارد. شهر اینترنتی دبی به‌عنوان اولین منطقه آزاد خاص تجارت الکترونیکی در جهان شهرت یافته است. و همچنین دفاتر شرکت های جهانی اوراکل، کامپک، هیولت پاکارد و…استقرار یافته‌اند. این منطقه دارای شرکت‌هایی از بخش‌هایی مانند: توسعه نرم‌افزار، خدمات تجاری، تجارت الکترونیکی، مشاوره و فروش و بازاریابی است.

نتیجه گیری

درنتیجه در بیشتر کشورهای اروپایی  و بعضی از کشور های آسیایی افراد می‌توانند با توجه به تخصص خود و الویت‌هایی که برای کیفیت زندگی خود دارند و به میزان پیشرفتی که می‌خواهند در رشته تخصصی و کاری خود داشته باشند در قطب های فناوری در جهان همچون: سن فرانسیسکو، ملبورن، سنگاپور  و ایروان … فعالیت داشته باشند.

  • ۰۱/۰۱/۲۱
  • شرکت دانش بنیان رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی