تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

  • ۰
  • ۰

اهمیت وجود یک نیروی متخصص برای تعمیر تین کلاینت از آن جایی روشن می‌شود که کسب و کارها و کاربران خانگی هر روز به صورت فزاینده‌ای به رایانه‌ها وابسته‌تر می‌شوند. حتی یک مشکل کوچک کامپیوتری زندگی ما را مختل می‌کند و فعالیت‌های تجاری را نیز به خطر می‌اندازد. از آنجایی که تین کلاینت‌ها در سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ نقش پررنگ‌تر و مهم‌تری ایفا می‌کنند، اهمیت این مساله دو چندان خواهد شد. اینجاست که باید با یک تکنسین کامپیوتر خبره مشورت کنیم. توسعه مداوم فناوری تین کلاینت‌ها، با مشکلات فنی نرم افزاری و سخت افزاری همراه است. برای رفع این مشکلات به یک نیروی مجرب و متخصص سریع و کارآمد نیاز دارید.

انواع مختلف خدمات تعمیر تین کلاینت کدام است؟

تعمیر مینی کامپیوتر از جهات مختلفی ممکن است الزامی باشد و تعمیراتی که ما در مجموعه شرکت‌های مهندسی دانش بنیان رها ارائه می‌کنیم شامل موارد زیر است:

تعمیر تین کلاینت ناشی از آسیب‌های فیزیکی

گاهی نوسان شدید برق موجب آسیب فیزیکی به دستگاه می‌شود. همچنین اگر محیطی که تین کلاینت در آن قرار دارد به شدت گرم باشد، به دلیل فن لس بودن تین کلاینت و فشار وارد شده بر اثر گرما، دستگاه آسیب می‌بیند. بعضا حتی احتمال سوختن  cpu نیز وجود دارد. این گرما اگر به cpu آسیبی وارد نکند، تین کلاینت دست کم با مشکل سکته‌ای شدن مواجه خواهد شد. ما در رها به مشکلات ناشی از آسیب‌های فیزیکی در تعمیر تین کلاینت‌ها رسیدگی خواهیم کرد.

رم در تعمیر تین کلاینت

اگر در تین کلاینتی که از قبل تهیه کرده‌اید، از برند‌های متفرقه رم استقاده شده باشد، احتمال دارد به دلیل متفرقه بودن رم، با مشکلات ناشی از آسیب‌دیدگی رم مواجه شوید. معمولا در تین کلاینت‌ها، رم‌های لپ‌تاپی با ولتاژ پایین به کار می‌رود که در صورت مرغوب نبودن جنس رم، با کوچترین نوسانی دچار صدمه خواهد شد.

نصب کارت شبکه wifi

اگر برای استفاده از اینترنت پورت lan شما قابل استفاده نیست، یا به هر دلیلی نیاز به استفاده از  wifi دارید، دو راه حل برای شما وجود دارد. اول اینکه از دانگل USB استفاده کنید. مسیر دیگری که وجود دارد، نصب کارت شبکه داخلی wifi است. البته برای اجرای مسیر دوم باید از یک فرد متخصص کمک بگیرید، بنابراین می‌توانید آن را به مجموعه رها بسپارید.

افزایش فضای ذخیره سازی

احتمالا تا به حال در موارد زیادی رویارویی با مشکلات کمبود فضای ذخیره سازی را تجربه کرده‌اید و این پدیده در اکثر مواقع تبدیل به یک مشکل جدی خواهد شد. شما می‌توانید برای افزایش فضای ذخیره سازی و همچنین اضافه کردن هارد دوم به دستگاه با مجموعه رها تماس بگیرید و آن را به نیروهای متخصص در مجموعه ما بسپارید.

ارتقا cpu

در مواردی که cpu تین کلاینت نیاز به تعمیرات یا ارتقا داشته باشد نیازمند تعویض خود دستگاه خواهید بود. بنابراین حتما با یک نیروی کاربلد در این زمینه مشورت کنید یا تعمیر تین کلاینت خود را به نماینگی واگذار کنید. در تین کلاینت‌ها cpu آن‌بورد است، به این معنا که روی خود مادربرد سوار شده‌اند و تعویض آن برابر با تعویض خود دستگاه خواهد بود.

قفل سخت افزاری

بعضی وقت‌ها نگرانی افراد سرقت دستگاه تین کلاینت است. زیرا این دستگاه‌ها بسیار کوچک و  قابل حمل هستند. برای آن راه‌حلی به نام قفل سخت افزاری وجود دارد که به راحتی این نگرانی را برطرف می‌کند.

پاور

منبع تغذیه دستگاه تین کلاینت آداپتور است و پاور ندارد. به دلیل اینکه برق شهری از آداپتور رد می‌شود، بر اثر مشکلات ناشی از برق، احتمال دارد قطعات داخل مادربرد آسیب ببیند. بنابراین موارد مربوط با پاور و منبع تغذیه را برطرف خواهیم کرد.

سفارشی سازی

اگر می‌دانید به چه چیزی نیاز دارید اما نمی‌توانید آن را در تین کلاینت‌های موجود پیدا کنید، می‌توانید از مجموعه رها بخواهید که برای شما یک دستگاه سفارشی با ویژگی‌های خاص و مطابق با نیازهای‌تان اسمبل کند.

نتیجه گیری

خدمات رها در تعمیر تین کلاینت شامل تمامی موارد نصب سخت افزار جدید، تعمیر یا به روز رسانی سخت افزار می‌شود.

اکنون که با انواع خدمات تعمیر مینی کامپیوتر آشنا شدید، می‌توانید به راحتی آنچه را که نیاز دارید انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما در تماس باشید. از همراهی شما متشکریم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی