تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

  • ۰
  • ۰

گوگل که بیش از نیم میلیارد نفر در هند به آن مراجعه می‌کنند. خدمات خود را به ابزاری برای کمک به جهانیان در مقابل مبارزه با بیماری همه گیر کرونا تغییر داده است.

این شرکت مستقر در ایالات متحده در حال آزمایش ویژگی های جدید در Google Maps برای کمک به کاربران در یافتن منابع حیاتی است.

آپدیت های جدید گوگل در مپ برای تقویت اطلاعات درباره ویروس کرونا جهت کمک به مردم آسیای جنوبی است.

اطلاعاتی برای یافتن مراکز واکسیناسیون و منابع حیاتی همچون تخت بیمارستان، اکسیژن پزشکی آمده است.

که در همین راستا طیف وسیعی از به روزرسانی ها را در جستجو نقشه ها، یوتیوب و خدمات Google Pay خود در هند انجام داده است.

Google که بیش از یک سال است که به روزرسانی‌هایی را در مورد ویروس کرونا ارائه می‌دهد. هم اکنون پانل های اطلاعاتی با جزئیات ثبت واکسن در هند را به نمایش گذاشته است. و وب سایت رسمی دولت هند را برای تزریق واکسن در بالای صفحه برجسته کرده است.

این اعلامیه به عنوان بخشی از تلاش های گوگل برای حمایت از اقدامات امدادی در میان موج مرگبار کرونا در هند صورت گرفته است.

 

نمونه هایی از آپدیت های جدید گوگل در مپ

گوگل گفت که آزمایش ویژگی جدیدی را با نام Q&A(پرسش و پاسخ) در Google Maps برای کمک به افراد در یافتن پاسخ راحت تر آغاز کرده است.

تا افراد بتوانند اطلاعاتی در مورد موجود بودن تخت و اکسیژن پزشکی را در مکان های انتخاب شده در کشور سوال کنند و به اشتراک بگذارند.

از آنجا که بسیاری از هندی ها به دنبال یافتن اطلاعات در مورد منابع مختلف مربوط به مراقبت COVID-19 به صورت آنلاین هستند. گوگل اعلام کرد که این اطلاعات توسط کاربران به اشتراک گذاشته می‌شود.

و لازم است قبل از استفاده از این اطلاعات، صحتشان را بررسی کنید.

جستجو و نقشه هایی که 2500 مرکز آزمایش را در هند نشان می‌داده‌اند. اکنون بیش از 23000 مرکز واکسیناسیون در سراسر کشور را به زبان انگلیسی و هشت زبان هندی نشان می‌دهند.

 

آپدیت های جدید سرچ گوگل در هند

وقتی کاربران هندی در مورد واکسن کرونا در جستجوی Google سوال می‌کنند، پانل های اطلاعاتی مختلفی در اختیارشان قرار می‌گیرد.

که آپدیت های جدید گوگل اطلاعاتی در مورد ایمنی، اثر بخشی و عوارض واکسن را به همراه اطلاعات مربوط به نحوه ثبت نام را نشان می‌دهد.

غول جستجو یعنی گوگل همچنین به پورتال CoWIN دولت پیوند می‌دهد. تا به کاربران اجازه ثبت نام برای واکسن COVID-19 را بدهد.

علاوه بر آخرین به روزرسانی ها در مورد واکسن کرونا، جستجوی Google اطلاعاتی در مورد پیشگیری، مراقبت از خود و درمان عفونت کشنده را در زیر برگه پیشگیری و درمان آغاز کرده است. گوگل خاطر نشان کرد که برای تهیه این اطلاعات با وزارت بهداشت و رفاه هند همکاری می‌کند.

 

اقدامات دیگر گوگل در یوتیوپ و توییتر

اخیرا گوگل برای تشویق واکسیناسیون COVID-19 یک Doodle در صفحه اصلی خود به نمایش گذاشته است.

توییتر همچنین ویژگی‌های مشابهی را فراهم کرده است. که به کاربران امکان می‌دهد منابع مناسبی را که دیگران در سایت میکروبلاگینگ خود به اشتراک گذاشته‌اند پیدا کنند. به همین ترتیب، فیس بوک و واتس اپ گروه‌های زیادی دارند. که به افراد در یافتن منابعی مانند اهدا کنندگان پلاسما و غیره کمک می‌کنند.

گوگل گفت که در حال اجرای یک کمپین برای جمع آوری کمک مالی برای سازمان های غیر انتفاعی از جمله GiveIndia و بنیاد کمک خیریه هند است.

آخرین موج شیوع ویروس کرونا به طور قابل توجهی هند را تحت تاثیر قرار داده است.

YouTube مجموعه ای از لیست های پخش را با ویدیوهایی که اطلاعات معتبری در مورد واکسن، شیوع ویروس و حقایق از متخصصان ارائه می دهد تنظیم کرده است.

این شرکت گفت که همچنین یک کمپین COVID Aid را در Google Paly راه اندازی کرده است. تا کاربران بتوانند به سازمان های غیر انتفاعی مانند GiveIndia کمک نمایند.

 

تیم های گوگل روی سه زمینه اولویت دار متمرکز هستند

اطمینان از دسترسی افراد به جدیدترین و معتبرترین اطلاعات

تقویت پیام های ایمنی و اطلاعیه های مربوط به واکسیناسیون

فراهم آوردن پشتوانه مالی برای جوامع آسیب‌دیده، مقامات بهداشتی و سایر سازمان ها.

 

نتیجه گیری

آپدیت های جدید گوگل در حالی صورت می‌گیرد که هند روزانه بیش از 350،000 مبتلا و بیش از 3500 کشته گزارش می‌دهد.

گوگل گفت که از کانال های مختلف خود برای کمک به گسترش فعالیت های اطلاعاتی بهداشت در هند نیز استفاده می‌کند.

این شرکت در یک پست وبلاگ گفت: در حالی که هند با این موج ویرانگر مبارزه می‌کند. ما تمام تلاش خود را برای حمایت از افراد فداکار و سازمان‌های متعهد در خط مقدم ادامه خواهیم داد.

و در حال همکاری نزدیک با وزارت بهداشت و رفاه خانواده برای در دسترس قرار دادن اطلاعات بیشتر مرکز واکسیناسیون در دسترس کاربران در سراسر هند هستیم.

من به این نکته باوردارم که نیمی از علت های موفق بودن و نبودن انسان ها به درجه پشتکار آن ها بستگی دارد.

در راه رسیدن به اهدافتان سمج باشید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی