تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

  • ۰
  • ۰

کامپیوترهای کوچک که به مینی کامپیوتر یا مینی‌ پی سی هم معروف هستند، در سال‌های اخیر به دلیل مزایایی مانند اشغال فضای کم، مصرف برق پایین و عملکرد قابل قبول محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. اگر به دنبال خرید یک کامپیوتر جدید هستید و فضای کافی یا بودجه لازم برای یک کامپیوتر رومیزی سنتی را ندارید، کامپیوترهای کوچک می‌توانند گزینه ایده‌ آلی برای شما باشند. در این مقاله با مزایای خرید کامپیوتر کوچک بیشتر آشنا می‌شوید.

موارد قابل توجه قبل از خرید کامپیوتر کوچک

کامپیوترهای کوچک به دلیل اندازه جمع و جور و کارایی قابل توجهشان، در بین کاربران محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. اگر به دنبال خرید یک کامپیوتر کوچک هستید چند نکته را باید در نظر بگیرید.

کاربرد

اولین قدم، تعیین کاربرد کامپیوتر کوچک شماست. این کار به شما کمک می‌کند تا مشخص کنید به چه نوع سخت ‌افزاری نیاز دارید. به عنوان مثال، اگر قصد دارید از کامپیوتر کوچک برای کارهای روزمره مانند وب‌گردی، ایمیل و تماشای فیلم استفاده کنید، به یک سیستم قدرتمند نیاز نخواهید داشت. اما اگر می‌خواهید از آن برای بازی‌های سنگین یا ویرایش ویدیو استفاده کنید، به یک سیستم قوی‌تر با پردازنده و کارت گرافیک بهتر نیاز دارید.

پردازنده

پردازنده، مغز کامپیوتر شماست و سرعت و عملکرد کلی سیستم را تعیین می‌کند. برای کارهای روزمره، یک پردازنده Intel Core i3 یا AMD Ryzen 3 کافی است. اما برای کارهای سنگین‌تر، به یک پردازنده Intel Core i5 یا AMD Ryzen 5 یا بالاتر نیاز دارید.

حافظه رم

حافظه رم، حافظه کوتاه ‌مدت کامپیوتر شماست و به آن کمک می‌کند تا برنامه‌ها را به طور همزمان اجرا کند. برای کارهای روزمره، 4 گیگابایت رم کافی است. اما برای کارهای سنگین‌تر، 8 گیگابایت رم یا بیشتر ادامه مطلب

  • ۰۳/۰۲/۰۸
  • شرکت دانش بنیان رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی