تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

تین کلاینت

  • ۰
  • ۰

سیری دستیار مجازی هوشمند است که توسط اپل توسعه یافته است. این دستیار برای اولین بار در سال 2011 به عنوان بخشی از iPhone 4S معرفی شد و از آن زمان به بعد به سایر دستگاه‌های اپل مانند: iPad، iPod Touch، Apple Watch، Apple TV و macOS گسترش یافته است. دستیار صوتی سیری از طریق تشخیص صدا، پردازش زبان طبیعی و هوش مصنوعی برای انجام طیف گسترده‌ای از وظایف در پاسخ به دستورات صوتی کاربران کار می‌کند.

مزایای استفاده از دستیار صوتی سیری

سیری، دستیار صوتی هوشمند اپل، مزایای متعددی را برای کاربران ارائه می‌دهد که در اینجا به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم. سیری به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از دستورات صوتی به جای دستورات لمسی، با دستگاه خود تعامل داشته باشید. این امر می‌تواند به ویژه زمانی که دستانتان پر است یا زمانی که در حال رانندگی هستید مفید باشد. دستیار صوتی اپل برای انجام بسیاری از کارها مانند: تنظیم آلارم، ارسال پیام، پخش موسیقی و برقراری تماس کاربرد دارد. این امر می‌تواند به شما در صرفه‌ جویی در وقت و افزایش کارایی‌تان کمک کند.

سیری می‌تواند برای دسترسی به اطلاعات مانند آب و هوا، اخبار، نتایج ورزشی و ترافیک استفاده شود. این کار در به ‌روز ماندن در مورد آنچه که در دنیای اطراف شما اتفاق می‌افتد کمک کند. سیری برای پخش موسیقی، پادکست و کتاب‌های صوتی استفاده می‌شود. همچنین می‌توانید از آن برای بازی، یافتن اطلاعات سرگرم‌ کننده و موارد دیگر استفاده کنید. سیری را می‌توان برای یادگیری ترجیحات شما و ارائه تجربه‌ای شخصی‌ سازی ‌شده ‌تر تنظیم کرد. به عنوان مثال، می‌توانید صدای سیری را تنظیم کنید، زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید و تنظیمات پیش ‌فرض خود را برای کارهایی مانند تماس و ارسال پیام تعیین کنید.

دستیار صوتی

دستیار صوتی سیری را می‌توان برای کنترل دستگاه‌های خانه هوشمند مانند چراغ‌ها، ترموستات‌ها و قفل‌ها استفاده کرد. این امر به شما در صرفه‌ جویی در انرژی، افزایش امنیت و راحت‌تر کردن زندگی‌تان کمک کند. علاوه بر این مزایا، سیری دائما به‌ روز رسانی می‌شود و ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه می‌شود. این بدان معناست که می‌توانید انتظار داشته باشید که سیری در آینده حتی مفیدتر از الان شود. در مجموع، سیری یک ابزار قدرتمند و همه‌کاره است که می‌تواند زندگی شما را آسان‌تر و لذت‌ب خش‌تر کند. اگر از دستگاه اپل استفاده می‌کنید، حتما سیری را امتحان کنید تا ببینید چه کاری ادامه مطلب

  • ۰۳/۰۲/۱۸
  • شرکت دانش بنیان رها

نظرات (۱)

  • عطاملک | قرارگاه سایبری
  • سلام

    ایام به کام

    دعوت می کنم مطالب و یادداشت های علمی خودتون رو در شبکه اجتماعی ویترین هم منتشر کنید

    + الان نام کاربریتون ازاد است

    با سپاس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی